Ik heb jaren geleden les gehad van Peggy toen ik nog in het westen woonde. Inmiddels ben ik verhuisd naar de Veluwe. Maar ik zou graag nog wel les van haar willen hebben.
Zijn er mensen die interesse hebben om mee te rijden in een groepsles eens in de 4 a 6 weken? Deze les zal dan door haar gegeven worden, de bedoeling is dan per keer anderhalf uur te lessen. Ik ben voornemens om een binnenbak te huren in Laag Soeren voor deze lessen. Als we met een groepje van 6 mensen zijn, kunnen we de kosten delen.
Eventueel kunnen we ook een andere instructeur laten komen, mocht Peggy een keer niet kunnen.
ik volg even, afhankelijk vd kosten evt wel interesse
BurningShot
Geplaatst: 06-01-13 11:36
Ik heb, afhankelijk van de kosten, ook wel interesse. Ook beschik ik over een lokatie met binnenbak, die ik dan wel ter beschikking zou willen stellen. Dit is in Vaassen, iets boven Apeldoorn.
Ik wil ook wel een keer mee doen. Maar dan wel 1x aangezien het voor mij niet echt in de buurt is, en ik tevreden ben over waar ik nu les. Maar heb veel goeds over haar gehoord en zij heeft mijn paard gefokt. Als dit oke is zou ik dus ook wel een keer mee willen lessen