Wat kan het toch allemaal snel gaan zeg! In mei ben ik begonnen met paardrijden en in augustus ben ik bij Wendy van Osch terecht gekomen. Daar les ik nu al een tijdje met ontzettend veel plezier en afgelopen les vroeg Wendy of ik geen zin had mee te doen aan een onderlinge wedstrijd op 11 november. En dat ga ik, gewoon voor de fun, ook echt doen! Al word ik allerlaatste (dikke kans natuurlijk!), het lijkt me helemaal geweldig. Ik ga pleasure en horsemanship doen met een super paardje dat Wendy heeft staan! Super spannend natuurlijk! Heeft iemand nog tips?
heey wat leuk zeg, ik ben er de 18de ook voor de eerste keer met mijn eigen paardje(de paint kruising uit mijn pf) op wie mag je rijden? en alvast veel succes
Het is inderdaad 18 november, ik doe dan ook mee met Rossi. Mits ik vervoer etc geregeld kan krijgen, dat is altijd zo'n gedoe als je zelf geen trailer en auto hebt...
hetkoetje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-12 08:12
Wat leuk om alvast wat mensen langs te zien komen die ook meedoen! Het lijkt me sowieso al leuk meer mensen te ontmoeten die ook bij Wendy lessen. Volgens mij wordt het in ieder geval gezellig!
Oh reken er maar op dat het ontzettend gezellig en heel druk zal zijn, zoals alle keren tot nu toe! Alvast veel succes met oefenen en voor op de wedstrijd natuurlijk!
als je mij wil herkenen ik zit op de paint met een ster op haar bil
hetkoetje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-12 20:21
Wat was het gaaf zeg! Heb zo genoten! Er ging vanalles mis, maar al met al ben ik toch best tevreden, want ik heb het toch maar mooi gedaan. En het belangrijkste: ik heb weer heel wat ervaringen opgedaan! En nu ben ik helemaal kapot, weltrusten