Behoefte aan gezamenlijke training in het Oosten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
toran
Berichten: 169
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: notter

als het pas in het voorjaar is .......

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:01

heb ik een leuke buiten bak ( 30 bij 60 ) en een gezellige kantine tot beschikking , helemaal voor niets heb zelf ook een paar paardjes waarvan er best een voor iemand anders onder het zadel kan !!!
dicht in de buurt , dus heb je intresse kom eens kijken of neem contact op ...

Groetjes Esther, www.rivervalleyranch.nl *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:15

O sorry Toran, ik had helemaal niet gezien dat er nog iemand op dit topic gereageerd had.....
*loopt nu snel richting kaart om op te zoeken waar Notter in vredesnaam ligt*....
.
.
.
.
.
.... en komt nu tot de ontdekking dat ik dagelijks bij Notter in de buurt kom.... Haha! Vlakbij Zuna toch? Ik rij dagelijks vanuit Holten naar Nijverdal dus dan kan ik er nooit ver bij uit de buurt zitten.

Maar Toran, als jij je geroepen voelt om e.e.a. te organiseren en je terrein beschikbaar te stellen.... Super!!!!
Mileen staat nog op rust met d'r peesje, zondag 3 weken dus met een beetje geluk zitten we op de helft nu....

Ik denk dat ik namens meer Oostelijke Bokkers spreek als ik zeg dat we graag van je horen! (en ik kom graag eens bij je kijken!!!!)


Sonja

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:43

Ooooh... Ik heb het ook niet gezien. Schaam.
Wat een leuk aanbod!
Hier nog een oostelijke bokker die daar wel wat voor voelt. Lanna is gezond, maar vooralsnog niet vervoerbaar. Maar tot die tijd kom ik graag als bakrandridder of op een zo lief aangeboden leenpaard Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:24

En die dikke van mij kan anders ook gerust twee uurtjes hoor Anya, krijgt ze niks van. Ik verwacht dat ze half december weer inzetbaar is, en Leo komt ook vast wel mee (en Dick is ook nooit zo moeilijk met z'n plekje in het zadel afstaan) dus dat komt vast wel goed!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:33

Ik heb ook wel interesse. En dan meer voor de locatie in Holten. Lekker dicht bij Deventer. Zit zelf namelijk een beetje met vervoer. Ben afhankelijk van of de stalhoudster (een keertje) met mij mee wil. Alleen valt er van mij niet veel te leren. Heb nog een jong paard en wil die graag gaan trainen voor wedstrijden. Maar heb nu nog geen les.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:34

hai son,
Ik zou graag meedoen,maar ja ik rijd geen western meer.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:45

Doe je toch gewoon alsof.... Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:07

Ik rij ook geen western, en geen engels, en ik spring ook niet. Ik doe maar wat. Fusion heet dat volgens mij Lachen

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 09:37

Ik vind dat ruiters altijd open moeten staan om van elkaar te leren. Of het nu om engelse ruiters gaat waar een western ruiter wat van kan leren of andersom. Dus Baudyh misschien is het wel goed dat er ook engelse ruiters zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:56

Baudy is pas net weer "om" naar Engels en heeft haar (mooie!) westernzadel nog te koop liggen.... Haha!