Is er interesse genoeg om op zaterdagavond, eens in de twee maanden ongeveer, een manege af te huren om gezamenlijk te trainen in het oosten van het land?
Het zou gaan om een locatie in Holten of directe omgeving, vlak langs de A1 tussen Deventer en Hengelo. Binnenbak van 40x20 meter, GEEN slidingbodem (dressuurstal), wel gebruik van de kantine maar ik wil niet de bar open hebben, dus alleen gebruik van koffie-, frisdrank en snoepautomaten. Eigen broodjes meenemen geen probleem, maar geen alcohol.
Geen les, maar echt puur gezamenlijk trainen, ideeen uitwisselen, evt. paard uitwisselen etc. Voor opzet zie berichten van Blaze over trainingen in Beverwijk.
Ik wil eerst weten of er meer mensen aan deze kant van het land zijn die hier behoefte aan hebben. Ik zou er nl. graag aan deelnemen maar ik vind Beverwijk gewoon echt te ver, dan staan de paarden 6 uur in de veewagen voor een training...
Als je reageert, vermeld dan ook even of je met je paard zou komen of niet. Ik heb GEEN leenpaarden tot de beschikking. Ben niet te beroerd om m'n eigen merrie eens af te staan maar ben zeer selectief in wie ik in het zadel plaats laat nemen

Sonja
Who's next?
maar de aanvragen zijn de deur al uit
Behalve bij mijn perfecte B'elanna en haar baasje dan