[WN] pleasure driving?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

pleasure driving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 19:11

Zijn er mensen op bokt die dit wel eens in het echt gezien hebben? Is het in Europa ook? Ik zou het wel eens willen zien!

Of zijn er überhaupt mensen hier in NL die hun quarter/paint ingespannen hebben?

http://www.youtube.com/watch?v=lC0QDXBWDvY

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 06:23

tot een aantal jaar geleden zag je deze klasse wel eens op AQHA shows in Duitsland en Italie. als ik me niet vergis werd die vroeger (tot +/- 2000) uitgeschreven op het EK in Kreuth.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 09:19

dofuzz schreef:
tot een aantal jaar geleden zag je deze klasse wel eens op AQHA shows in Duitsland en Italie. als ik me niet vergis werd die vroeger (tot +/- 2000) uitgeschreven op het EK in Kreuth.

nu dus niet meer? Het is ook weinig spectaculair natuurlijk, maar ik vind het zo'n vredig plaatje :)

Asciugamano

Re: pleasure driving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:49

M'n vriendin heeft een paar jaar geleden iemand met een quarter voor de kar gefotografeerd voor een artikel in een maandblad. Zal haar eens vragen!

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 08:06

Ja, op de APHA world show 2 jaar terug.
Je hebt een soort pleasure-vorm (dus alleen de gangen op de hoefslag), maar ook een soort trail-vorm, Utility driving. Die laatste is echt gaaf en ook best wel met wat spanning. Waar ze die paarden en karretjes doorheen en langs weten te manoeuvreren.....
http://www.youtube.com/watch?v=vnwVofNze7A