Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doet het nog steeds... spatter schreef:nee, ik snap ook wel dat ze toeschouwers willen en geen beeldkijkers thuis
superpony je hoeft niet te kijken of te betalen, het mag
trail is weer voorbij, was niet geweldig vond ik maar nu krijgen we vast het betere werk

YouthReiner schreef:spatter schreef:nee, ik snap ook wel dat ze toeschouwers willen en geen beeldkijkers thuis
superpony je hoeft niet te kijken of te betalen, het mag
trail is weer voorbij, was niet geweldig vond ik maar nu krijgen we vast het betere werk
Nee, maar veel mensen kunnen niet gaan kijken.
En dan is het dus óf 10 euro voor livestream óf niks.
Ik had persoonlijk graag 10 euro betaald voor de livestream, maar ik wilde alleen vanavond en morgenavond zien.
Jammer, maar toch weer 10 euro minder voor hun, ik denk dat dit ook voor superpony geldt.
Dat is dus alweer 20 euro minder, jammer!
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zeggen: ooh, ze zenden dinsdagavond niet uit, dan ga ik toch maar even op en neer naar Den Haag, dus meer toeschouwers zullen ze er niet mee trekken door het niet uit te zenden denk ik..
Maar maakt niet uit, Heb vanavond besloten om dan maar te boycotten en zelf extra hard getraind