[WN] welke western stallen zijn er in omgeving assendelft

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linny1982

welke western stallen zijn er in omgeving assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 21:29

Hallo,

Kan iemand mij vertellen welke westernstallen je allemaal heb in de buurt van saendelft/assendelft. Ik ben op zoek naar een leuke westernstal met binnenbak en alles erbij.
Ik hoor het graag als mensen iets meer weten als mij :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 07:17

Wat mij zo te binnen schiet zijn de kalverhoek in wijdewormer en veca stables in Beverwijk.

Vera

Re: welke western stallen zijn er in omgeving assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 07:41

Evelien Geerlof in de Starnmeer is ook dichtbij en heeft een binnenbak.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 08:10

Idd Kalverhoek in Wijdewormer, Evelien in Starnmeer en Veca in beverwijk....

hihi zie nu pas dat jij t bent :D

linny1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 09:58

hey lin ja ik ben het hahaha :D ik ga verhuizen naar saendelft en wil dan ook mijn paarden in de buurt hebben op stal, maar dan vind ik wel dat we nu een binnenbak verdient heb :D ik ga maandag kijken bij starnmeer zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze stal? ik hoor het graag

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 10:50

ik ben er zelf een keer geweest, en heb kennissen gehad die er staan, en die waren allemaal zeer tevreden. goed les, mooie voorzieningen etc. het zag er in mijn ogen ook goed verzorgd uit. en evelien is een aardige vrouw.

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:04

Starnmeer is een hele fijne stal. Ik weet niet hoe het nu bij Wilmartho is, in Assendelft, maar die hadden voorheen ook veel met western gebeuren (niet heel luxe, wel binnenbak en lekker dichtbij Saendelft/Assendelft.

smd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:12

Starmeer is een fijne stal. Ben hier begonnen als manegeruiter. Heb er nu 5 jaar mn eigen paardje staan. Naast de binnenbak hebben we ook 2 buitenbakken, diverse paddocks en 2 roundpens. In de zomer zijn er diverse gedeelde weilanden, maar ook landjes voor 1 paard. Lessen zijn er elke dag en voor elk niveau, van beginner tot wedstrijdruiter. Er zijn twee hoefsmeden die geregeld op stal komen en de tandarts komt 1x per kwartaal. Ontwormen en enten wordt ook met alle paarden tegelijk gedaan.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:59

in uitgeest heb je ook nog winter zitten. is een kleine pensionstal met binnenbak... hebben volgens mij ook nog een stalletje vrij. ;-)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:59

Wij hebben op Starnmeer gestaan en de verzorging was heel goed. Stallen werden elke dag gedaan. Pony's kwamen lekker altijd buiten. Prima bakken en altijd wel een bak vrij om te rijden. Nog lekker rondje om uit te stappen. Afspuitplaats, kantine, toilet. Voor pensionklanten waren toen iig de lessen heel betaalbaar zodat je veel onder begeleiding kon trainen ( manege les geen idee van ) Ik vond de manege paarden er goed uit zien incl tack. ( dus geen magere paarden of onregelmatige/kreupele paarden )
Veel mogelijkheden om verder te komen. Voor een stapje verder een ander bitje proberen bijv kan allemaal. En de prijzen zijn echt heel netjes.

linny1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 07:22

Nou klinkt goed daar!! Ik ga er zo ef heen dus ben benieuwd wat ik tegen kom. Maar ja ze moeten natuurlijk wel net plek hebben voor 3 hahaha als het zon fijne stal is staan ze meestal helemaal vol. Nou ben erg benieuwd

linny1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 07:24

Enne smd hoe heet jou paardje?? Mis kom ik hem straks nog tegen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 10:01

Ja hier ook hele goede ervaringen met starnmeer :D Evelien is echt top, en de sfeer op stal is erg goed. Ik had altijd de ervaring dat ik 'maar een lesklant' was maar iedereen gaat er leuk met elkaar om, de lespaarden zijn echt super, heel goed getraind en opgevoed.
Ik ben hier begonnen in maart of april, doodsbang voor paardrijden inmiddels en durfde aan de longe de knop niet los te laten, Evelien heeft mij er samen met een ontzettend braaf lespaard overheen geholpen en inmiddels rijd ik een ander vast lespaardje en is er bijna geen angst meer te bespeuren.
En mijn vriend rijdt er wekelijks vanuit vlakbij de duitse grens voor les heen dus het is zeker de moeite waard haha

smd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 12:38

En Linny wat vond je ervan? Mijn paard heet Missy. Ze staat op een van de landjes voor 1 paard in het midden van de drafbaan.

linny1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:10

Nou jullie hebben niets teveel gezegd hoor ! Wat een lieve mensen. Ook geen mensen op stal die zichzelf de beste vinden. Gewoon allemaal leuk! En of je nou een fjord heb of quarter maaakt daar niks uit. Ik ging ef op het paardje van me vriendin rijden ( angelique met bonte fjord) nou zat er nog niet op en henk ging me gelijk helpen met alles. Echt heel lief.
Ik heb me keus eigenlijk dus al gemaakt alleen is nu de vraag of ze nog plek heb hahaha hoor ik hopelijk heel snel.

linny1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:14

Smd ; ik heb nog geen missy gezien haha maar hopelijk koomt dat nog. Mijn paardjes heten dani & indi dus mocht je die voorbij zien komen met mij tegen die tijd. Dan weet je dat het gelukt is

Lau_John

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:37

Ik las het berichtje en was toch even heel benieuwd of je op starnmeer bent komen staan?