Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb verschillende mensen gevraagd voor een les en heb gekeken hoe ze met mijn paard werkten en hoe mijn paard daarop reageerde. Van daaruit heb ik een keuze gemaakt.
hihaa schreef:Wat voor paardje heb je (qua fok en bouw)? Wat is je doel? Hoe is je eigen rijstijl?
Ik zou op bijvoorbeeld wedstrijden gaan kijken naar trainers en hun rijstijl/omgang met klanten. Evt spreek je een trainer aan of maak je een afspraak om een keer langs te komen. Zo heb ik het destijds gedaan.
Het is moeilijk om deze vraag aan anderen te stellen, iedereen heeft hun eigen ervaring en iedeeen. Het gaat erom wat het beste bij jou en je paard past. Neem de tijd om je erin te verdiepen en als je gevoel goed zit dan ga je ervoor.
Succes!
Ik heb ook alleen maar cutters (met eigen mening
) Barry kan ermee lezen en schrijven. En dat is met name voor mijn Clips echt wel een uitzondering, dat is er echt wel 1 die het niet voor iedereen doet. En hij zit altijd te lachen als hij haar rijdt