[WN] Laarzen van Arthur´s Westernstore

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Laarzen van Arthur´s Westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 23:39

Ik zit nu in Amerika maar vanwege tijdgebrek ga ik hier niet meer slagen wat betreft western rijlaarzen :( Dus dan maar in Nederland kopen. Omdat Arthur's Westernstore net iets te ver weg is wil ik ze online bestellen, maar ik wil graag weten of de laarzen groot/klein/ruim/krap zitten/vallen. De laarzen die mij aanspreken staan hieronder in een linkje, ik hoop dat iemand van jullie deze laarzen hebben om mij te vertellen hoe ze zitten en of ze fijn zijn met rijden, en natuurlijk of ze kwalitatief goed zijn (lijkt me wel overigens). Als jullie nog suggesties hebben voor andere laarzen van ongeveer dezelfde prijsklasse ZONDER van die gaten bovenin de laarzen, laat het me dan weten :)

Het gaat om deze laarzen:
http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=3407 (deze lijken me fijn omdat ze bont aan de binnenkant hebben en ik heb 's winters last van wintertenen, echter lijken me deze laarzen in de zomer dus veeeeeeeeel te warm...)

en

http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=1680 (deze laarzen vind ik afgaand op de foto mooier, maar echt hierover oordelen gaat natuurlijk niet omdat de foto een beetje donker is)

Help mij!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 06:38

Ik heb de bovenste. De maat valt normaal.
En het zijn zalige laarzen, heb ze nu met 25 graden buiten nog aan. :o

ChefsSpecial

Re: Laarzen van Arthur´s Westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 06:43

Die bovenste wilde ik ook ;)... vallen idd normaal.
De onderste ook, die hebben 2 stalgenoten van mij en die doen er nu al dik 2 jaar mee (gebruiken ze alleen om te rijden) en zien er nog super uit!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 07:33

Zit dat bont ook bij de teen, of alleen in de schacht ??

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:42

Ik vroeg me net ook af, dat als de bont bij je voeten zit ze waarschijnlijk toch wat kleiner uitvallen?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:43

Dat bont zit overal, in t begin zitten ze wel ietsje strak, maar ingelopen zijn ze super.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:46

Wow wat een prijzen, zou eens wat rond shoppen op internet of dat goedkoper kan.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:52

Die prijze nzijn redelijk gangbaar hoor kohtje, en voor dat geld heb je ook wel echt kwaliteit ;)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:41

Maar als je al in Amerika bent dan lijkt me dat je nu een dief van je eigen portemonnee bent als je wacht en ze in NL koopt :D

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 10:30

Da's waar... :+

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:22

waarom bestel je ze niet op een amerikaanse site, en laat je ze gelijk naar NL. sturen ?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:23

De verzendkosten zijn ook best pitting tegenwoordig én je betaalt dan invoerrechten/BTW.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:24

dat weet ik maar al te goed :P
maar ik was toch nog een end goedkoper uit als hier..
of daar bestellen via een site, en als handbagage meenemen.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 19:22

DubbelDun schreef:
Maar als je al in Amerika bent dan lijkt me dat je nu een dief van je eigen portemonnee bent als je wacht en ze in NL koopt :D

Klopt, ik baal ook echt heel erg.. Maar ik ben hier een vriendin wezen opzoeken in New York, en hier hebben ze voornamelijk Engelse rijspullen -_- Ze had me beloofd om naar een westernwinkel te gaan, maar aangezien mevrouw altijd te laat is hebben we het dus niet gered om naar de winkel toe te gaan (ik vlieg vanavond dus heb echt helemaal geen tijd meer over :( ). Maargoed, ondertussen heb ik de onderste maal besteld :D Mocht ik van de winter nog wat geld overhebben dan bestel ik de bovenste ook gewoon.. Bedankt voor jullie reacties! :)

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:47

Hoi,

Ik wil ook de laarzen die je nu besteld hebt, maar ik vroeg me af of het de moeite waard is om te wachten op de christmas sale :-) Weet iemand dat? Wat kan ik verwachten hoeveel er van de prijs af gaat? En gaat er uberhaupt iets van deze prijs af?

:)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:50

En is de maat die je zoekt er dan ook nog....

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:15

Ja dat is t risico.. Ach anders bestel ik ze maar vast *\o/*

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 15:17

Painttobe schreef:
Hoi,

Ik wil ook de laarzen die je nu besteld hebt, maar ik vroeg me af of het de moeite waard is om te wachten op de christmas sale :-) Weet iemand dat? Wat kan ik verwachten hoeveel er van de prijs af gaat? En gaat er uberhaupt iets van deze prijs af?

:)

Ik zat er dus aan te denken om die laarzen met schapenvel aan de binnenkant in de christmas sale te halen :P en als het niet lukt, tsja.. dan heb ik de laarzen die ik net besteld heb nog :') Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoeveel er van de prijs af gaat!

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 13:07

Ik keek trouwens bij dezelfde laarzen maar dan op de mannen afdeling, en tot mijn verbazing zijn die laarzen dan goedkoper!
Hoe kan dat nou? Wat is het verschil in die laarzen dan...?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 20:28

Serieus? Dat is wel een beetje raar ja.. Ik kan nu niet kijken want zit op mn telefoon. Ik denk dat dat misschien met breedte van de voeten te maken heeft ofzo, maar toch is het wel een beetje gek :P

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:26

Liever iets te brede laarzen.. dan passen mn schapenwollensokken er ook in tijdens de winter ;-)

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:30

Ben ik het niet helemaal mee eens... Voor in de winter, oké, maar ik heb san in de zomer dat de laarzen gewoon van mijn voeten afglijden...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:59

Me dunkt dat je die bontlaarsen 's zomers niet aantrekt :D

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:23

Waarom niet....
Ik ben niet zo rijk dat ik aparte laarzen per seizoen kan kopen hoor... ;) en als ik de reactie van tones hierboven lees, kan je ze makkelijk met 25 graden ook aan :D
Maar dit ging ook niet alleen om de bont gevoerde laarzen hè DD... Ging in zijn algemeenheid dat herenlaarzen goedkoper waren en waarom dan...

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 14:36

Ik wacht echt in spanning.. Ga morgen een strandrit maken dus ik hoop echt dat ze vandaag geleverd worden! (Ik heb ze besteld in de nacht van dinsdag op woensdag vorige week)