Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ursula01 schreef:In Noord Oost Friesland zit een alleen leverancier/dealer van Marstall. Staat op marktplaats en onder markt advertenties van bokt. Zoek maar eens onder Trela Fourage. Onder andere speciaal voer/muesli voor Western paarden volwaardig en afgestemd op het ras!
piggeljay schreef:ach voor € 10,- is er altijd wel een iemand te vinden die les wil geven alleen moet je je afvragen of je paard wil hobbelen of ook echt iets wil leren.
en € 35,- per maand vind ik wel heel redelijk hoor..... zelf hebben we besloten om met les geven te stoppen omdat en koeien en bakhuur en les voor € 20,- dief zijn is van je eigen portomonee, vanaf € 50,- per uur wordt het acceptabel voor een trainer om er ook nog zijn brood mee te verdienen.
maar succes met zoeken, ik stop er mee in iedergeval, droog brood eten doe ik niet meer om andere een plezier te doen
Hollowpoint schreef:Ik ben wel benieuwd of er belangstelling is om 1x in de maand gewoon een uurtje in groepsverband te lessen. De groep betaalt samen de kosten voor de trainer en de bakhuur.
Er worden nu best wel clinics georganiseerd, maar dit is meestal eenmalig met een bepaalde trainer.
Het is lastig om dan echt iets op te bouwen. Ik kan me ook voorstellen dat een kostenplaatje voor 2 uren les van 30-35 euro iedere maand, niet voor iedereen haalbaar is.
Hoe denk je hierover, met welke trainer zou je een lessenreeks willen organiseren en wat vindt jij een acceptabel bedrag om maandelijks voor te lessen ?
MissPippin schreef:dropje2 schreef:Dat ben ik niet met je eens MissPippin, maar dat is mijn idee.
een goede instructeur die weet waar hij mee bezig is heb ik t over, niet een halftamme idiiot die denkt dat ie geld kan verdienen met lesgeven
MissPippin schreef:voor 30-35 pm kan je niet al teveel verwachten......Hollowpoint schreef:Ik ben wel benieuwd of er belangstelling is om 1x in de maand gewoon een uurtje in groepsverband te lessen. De groep betaalt samen de kosten voor de trainer en de bakhuur.
Er worden nu best wel clinics georganiseerd, maar dit is meestal eenmalig met een bepaalde trainer.
Het is lastig om dan echt iets op te bouwen. Ik kan me ook voorstellen dat een kostenplaatje voor 2 uren les van 30-35 euro iedere maand, niet voor iedereen haalbaar is.
Hoe denk je hierover, met welke trainer zou je een lessenreeks willen organiseren en wat vindt jij een acceptabel bedrag om maandelijks voor te lessen ?
Dankje dropje!! MissPippin schreef:voor 30-35 pm kan je niet al teveel verwachten......
).