Ik lag op de grond en kon niet meer overeind komen. Uiteindelijk toch maar een ambulance gebeld maar die kon het bos niet in komen omdat deze afgesloten was met houten palen en niemand scheen een sleutel te hebben. Het was inmiddels al donker en ben toen met een draagplank het bos uitgedragen. Nu ben ik inmiddels thuis en heb mijn heupen en bekken flink gekneusd. Ik kan een beetje lopen met krukken maar daar houd het ook ver mee op.
Ik heb er over nagedacht waarom ik gevallen ben en ik denk dat het door mijn zadel komt. Ik wist dat mijn zadel niet zo heel goed lag op mijn paard en was op zoek naar een vervanger. Ik had er niet zo'n haast mee. Mijn zadel klappert en schuift enorm. Ook kan ik zelf geen steun vinden. Ik ben net stuiterbal. Voorlopig kan ik niet rijden maar het is denk ik toch verstandig om zo snel mogelijk een ander zadel te kopen. Adviezen zijn erg welkom. Mijn paardje heeft een hoge schoft en is vrij smal. Hij is erg beweeglijk (net een elastiek). Ik rijd overigens alleen recreatief met hem. Dus veel buitenritten en toe pleasure in de bak. [/i]
!