[WN] Prijs QH ruin van Cona Beau x Cee Bar Quixote ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Petpet

Prijs QH ruin van Cona Beau x Cee Bar Quixote ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 10:36

Hoi bokkers,
Ik heb een vraagje,
wat vinden jullie een reëele prijs voor een 8 jarige QH ruin van Cona Beau x Cee Bar Quixote? Chestnut en 1.50m. Basis/reining gereden en 5 maanden training gehad. Verkeersmak/trailermak en braaf op buitenrit. Hij kent cirkels, basis neckreining, begin van de spin, rollbacks, backup en speedcontrol. In 2011 klinisch en RX goedgekeurd.

Ik heb helaas geen filmpje/foto's!!

Alvast bedankt voor jullie info :)

Blanket

Re: Prijs QH ruin van Cona Beau x Cee Bar Quixote ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:41

8 jaar, geen wedstrijd ervaring, beheerst alleen de basis. Ik zou er zelf niet meer dan €4000 voor geven. Wat wil je met het paard gaan doen? :)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 12:45

Blanket schreef:
8 jaar, geen wedstrijd ervaring, beheerst alleen de basis. Ik zou er zelf niet meer dan €4000 voor geven. Wat wil je met het paard gaan doen? :)

mee eens :j

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:41

dit is een recreatie paard, een paard met waarschijnlijk ook weinig talent
anders was het paard allang via een lesgever doorgeschoven naar iemand met meer ambitie

dus wat is een recreatie paard waard?
leuk dat het een Quarter is maar aangezien het een ruin is heb ik aan dat papier ook niet zoveel

het is een ingereden paard wat braaf is in de omgang zo te lezen

wil je buitenrijden heb je er vast een leuk paard aan, maar voor zulke bedragen koop je er een stuk of 3

wat betreft keuring zitten we inmiddels al weer in 2012 dus daar heb je niks meer aan
verder zou ik mijn eigen DA laten keuren, dat zegt mij meer als een oude keuring

KarinG

Re: Prijs QH ruin van Cona Beau x Cee Bar Quixote ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:25

@Spatter Het is maar hoe je het bekijkt. Vanuit de sport gezien is dit misschien niet zo'n interessant paard, maar er zijn legio mensen (bijv. herintreders: vroeger gereden, toen de kinderen en nu weer te paard) op zoek naar een volwassen paard dat steady en betrouwbaar is, fijne vlakke gangen heeft en makkelijk alleen op buitenrit gaat. Daar zijn er niet zoveel van! Dus de genoemde € 4.000,- is helemaal zo gek niet (mits gekeurd natuurlijk).