ik ben opzoek naar een smid die ervaring heeft met slidingplates in de omgeving van Bemmel (tussen arnhem en nijmegen in) weet iemand een goede smid? ook eentje die respectvol met de paarden omgaat?
Je kan Piet van Kempen eens proberen. Hij doet ongeveer alles, ook sliding plates. Onze paarden zijn vaak door hem bekapt/ beslagen en dat is heel goed bevallen. Het is voor ons te ver, dus we hebben nu een hele goede vervanging gevonden in de vorm van Theo Smits in Heelweg. http://2miljoen.nl/details-16085314-000 ... van_Kempen
Weet iemand toevallig ook een goede in de buurt van assen?
redpebbles
Geplaatst: 24-06-12 22:14
Ja, mijn zoon Robbert van der Wal bekapt/beslaat ook in die buurt paarden. Je mag mij mailen voor zijn tel.nr. Groeten, Sylva Starreveld
MissPippin
Geplaatst: 25-06-12 10:30
xxSaskiaxx schreef:
hallo,
ik ben opzoek naar een smid die ervaring heeft met slidingplates in de omgeving van Bemmel (tussen arnhem en nijmegen in) weet iemand een goede smid? ook eentje die respectvol met de paarden omgaat?
Toevallig zoek ik er ook één in deze omgeving. Ik had een hoefsmid maar die wil ik liever niet meer. Nu heb ik wel een andere maar die is heel erg moeilijk te bereiken.