[WN] Gezocht slaapplek te Wanroij tevens voor paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Gezocht slaapplek te Wanroij tevens voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 09:45

Ik weet niet precies of dit hier juist staat, maar dan word ik er vast wel op gewezen.

i.v.m. Reining wedstrijden dit jaar te wanroij, ben ik op zoek naar een slaapplaats voor ons gezin en 2 ponies/paarden. (stokmaat 145 en 155). Indien mogelijk binnen 10 km van Wanroij.

Het gaat om twee volwassenen en kind van 10 jr. En dan daarbij twee paardenboxen.

Een soort Bed en Breakfast idee waar ook de paarden terecht kunnen.
Ik zoek dus niet een plek waar ik een tent op moet zetten, maar dus iets meer luxe :o :D

We zoeken nog een plekje voor de maand juni.

Mocht iemand iets weten of tips hebben. Dan hoor ik het graag.

mvg
Nancy Groenenboom

Karin

Re: Gezocht slaapplek te Wanroij tevens voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:49

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:52

http://www.barendonk.nl/
wij hebben hier 2 keer overnacht. Gastvrij, niet te duur (trekkershut) en schoon, aanrader.

succes!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:59

Karin schreef:
Misschien is dit wat?

http://www.lampersehei.nl/

Heel fijne accomodatie, igg voor mensen +:)+
Ik heb er een paar jaar geleden (zonder paard) overnacht met de vrijwilligers van de DPHC toen er een grote APHA wedstrijd in Wanroij werd georganiseerd.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 10:12

Karin schreef:
Misschien is dit wat?

http://www.lampersehei.nl/

Thanks, inmiddels email gestuurd.

Alhoewel me wel iets bijstaat dat ik ze al eens eerder heb benaderd....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 10:13

chipie17 schreef:
http://www.barendonk.nl/
wij hebben hier 2 keer overnacht. Gastvrij, niet te duur (trekkershut) en schoon, aanrader.

succes!

Thanks, inmiddels ook een email gestuurd.

Niet geschoten is altijd mis, nietwaar :D

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:36

Misschien is dit wat voor je; www.peelhoven.nl ?
Hele nette vakantieboerderij met echt prachtige stallen. Fijne wei en een lekker ruime bak. Daarbij ook nog volop buitenrijmogelijkheden :)
Wanroy is vanaf daar heel goed bereikbaar.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 17:38

@ Venga, bedankt ik heb van hun inmiddels een antwoord. Ze zitten al aardig vol.

ayas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:17

In Gerwen (Nuenen): Juroba. Bij Juliette en Roger. Zij hebben bed and breakfast en paardenboxen.
Hun telefoonnummer 040 7870804 / 0622332240 / 0653555220
Email: info@juroba.eu

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 23:27

@ Ayas, ik heb inmiddels een mailtje van ze gehad. Weet je wat zoooo grappig is, ze hebben een volle broer van mijn zwarte paard en ook die loopt in de sport. Helaas is het wel een heel eind uit de buurt van wanroij, zo'n 40 min. rijden.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 23:35

ik snap het probleem niet zo, stallen huren op de show voor de paarden, zelf in tentje/camper/caravan/vrachtwegen op de locatie en klaar.
hoef je ook niet steeds met de paarden te zeulen maar zijn ze gewoon lekker relaxed op de locatie.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 00:32

I know. Al de opties die je noemt hebben we al overwogen. Tent ga ik niet kopen, 1x gedaan...niet ons ding. Caravan, gaat niet, trailer hangt al achter de auto. Camper hebben we niet, wel overwogen. . E rijbewijs vrachtwagentje, ook overwogen. Zelfs trailer incl. living overwogen. Alle voors en tegens tegen elkaar weggestreept, bleef het slapen en stallen elders toch het fijnste voor ons.

Wij slapen liever in een warmbed met een dak boven ons hoofd en als het ff kan onze twee paarden dan daar gestald. Dit is voor de paarden ook een stuk rustiger dan op de wedstrijd lokatie waar het toch een stuk drukker is bij de stallen. Dus als het ff wil lukken, dan kiezen we daarvoor.

Meestal zitten we binnen een straal van 10 km afstand van de lokatie. Dat zien wij niet als zeulen. Ze staan er super relaxed en het is tot op heden heerlijk rustig waar we hebben gestaan.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 00:40

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 01:09

Dat ziet er zeker super uit. Maar wat je zegt de afstand. Ik sla hem wel op. Pracht lokatie.

Het valt ons inmiddels wel op dat er behoorlijk wat mooie lokaties zijn in Brabant waar je welkom bent om te overnachten met paard. Omgeving Wanroij kon ik in eerste instantie niet echt slagen, behoorlijk lastig om iets te vinden, maar dankzij de vele reacties (ook via pb) is de kans een stuk groter dat het toch gaat lukken en weer binnen 10 km.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:38

Ik snap persoonlijk niet wat je er voordeliger aan vind om elders te slapen en je paard steeds op de trailer te moeten zetten naar het show terrein! Je bent er dan zo ,,uit!,, als je elders verblijft.
je kan in wanroij naast het terrein ook huisjes huren en die zijn best knap en die paar dagen dat je paard daar in de drukke stallen staan worden ze ook niet slechter van!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 12:50

rapido schreef:
Ik snap persoonlijk niet wat je er voordeliger aan vind om elders te slapen en je paard steeds op de trailer te moeten zetten naar het show terrein! Je bent er dan zo ,,uit!,, als je elders verblijft.
je kan in wanroij naast het terrein ook huisjes huren en die zijn best knap en die paar dagen dat je paard daar in de drukke stallen staan worden ze ook niet slechter van!

Nogmaals...

CounTree schreef:
.... Alle voors en tegens tegen elkaar weggestreept, bleef het slapen en stallen elders toch het fijnste voor ons.
.... Dus als het ff wil lukken, dan kiezen we daarvoor.

Dit topic mag trouwens gesloten worden.

Diegene die adressen hebben opgegeven bedankt!!