[WN] Arthur's Westernstore

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

witteRaaf

Arthur's Westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 09:05

Hi!

Ik wilde graag even weten, ik hoor zoveel goeds over de winkel, dat ik graag eens tot daar zou rijden.
Nu is de winkel wel 170km hier vandaan, zo'n 1u en 50 min rijden, dus nu had ik graag geweten of het echt de moeite was om tot ginder te rijden. Is het een echt grote winkel? Ik ben niet op zoek naar een zadel, dus stockage aan zadels, daar ga ik niet om :). Zoek vooral naar hoofdstel, teugels, pads,.. Genoeg keuze vinden jullie voor de rit?

Avalon87

Re: Arthur's Westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:08

Ja hoor, keuze genoeg hebben ze zeker!
Ben er laatst voor het eerst geweest en de winkel ligt propvol :D erg gevaarlijk voor je te handhaven budget.
Ben je ervan op de hoogte dat ze ook een webwinkel hebben?

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:10

Jazeker, ik vind het ook wel de moeite waard :j
Vergeet niet om van te voren even te bellen, zodat je niet voor een dichte deur staat.
Wist je trouwens dat ze elke kerstperiode een grote meerdaagse uitverkoop hebben?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:19

Ik ga er vandaag heen! Maar bellen? Ik dacht dat er gewone openingstijden waren? Moet ik dan alsnog maar even bellen voor de zekerheid?
Ik moet er trouwens ook heel ver voor rijden, maar heb 't er wel voor over haha.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 09:22

Ja dat wist ik van de webwinkel. Weet nog niet wanneer ik ga hoor, eerst nog eventjes sparen :) (ben zo iemand dat met een budget naar ginder gaat en dat toch niet respecteert ;) )

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 10:47

amouroke schreef:
Ja dat wist ik van de webwinkel. Weet nog niet wanneer ik ga hoor, eerst nog eventjes sparen :) (ben zo iemand dat met een budget naar ginder gaat en dat toch niet respecteert ;) )

Je kan ook gewoon wachten tot de kerstperiode. Met de X-mas sales daar kan je echt koopjes doen. Wij gaan daar ook ieder jaar naartoe en voor ons is dat ook 2 uur rijden.
Verder is het wel de moeite, er is zovéééél keuze.

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:06

Zeker de moeite waard! enuhh je budget is helaaas nooit groot genoeg daar,hihi :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:08

Ik heb er laatst ook 2 uur voor gereden, was het helemaal waard!
Je word ontzettend goed geholpen, en ohh al die mooie spulletjes, je kijkt je ogen uit....

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 23:36

Het was inderdaad de moeite waard, hallelujah! Ik wou dat die winkel om de hoek stond. Maar goeie service, aardige mensen en mijn vader (rolstoelafhankelijk) werd ook geholpen om de winkel binnen te komen. Heb een paar mooie spoortjes gescoord! Én uitverkoop!

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 09:05

Is het nu toch geen uitverkoop kaniche?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:50

Er waren een aantal producten in de uitverkoop :) Ik heb sporen die normaal gesproken 39 euro kosten voor 20 euro gekocht, en spoorriempjes voor 5 euro ipv 15? (weet de precieze prijs daarvan niet meer). Er zijn dus wel kleine dingetjes in de aanbieding :)

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:21

Gelukkig is Arthur maar 10 km van mij vandaan :o

_Maart_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:51

Zeker een aanrader om heen te gaan!
Als ik iets nodig heb ga ik daar ook graag heen en vind het de reis zeker de moeite waard, heel veel keus en aardige mensen... (woon net onder Den Helder)

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:02

Even bellen van te voren is wel handig omdat ze vaak wel ergens op het bedrijf zijn, maar niet altijd in de winkel. Wil je pas bellen als je daar voor de deur staat heb je pech, want er is niet of nauwelijks bereik. Dan moet je weer even naar buiten lopen. En aangezien je van ver moet komen is het wel zo handig dat je zeker weet dat ze niet toevallig net die middag ergens de hort op zijn.

Oh en by the way, neem je tijd en vergeet niet omhoog te kijken. Overal staat en hangt van alles.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 09:06

Allemaal leuk, lief en aardig wat jullie van Arthur zeggen, maar waar het ECHT om gaat mis ik een beetje.
Arthur heeft respect voor zijn klanten! Hij behandeld iedereen met de juiste beleefdheid; geeft z'n klanten het juiste gevoel ze serieus te nemen, maar geeft je ook de ruimte jezelf te zijn.
Hij weet feilloos in te schatten wie hij voor zich heeft en spreekt z'n klanten op de juiste toon aan, de toon die past bij die klant.

Ik ken Arthur al langer dan dat de winkel bestaat en hoewel ik maar een heel klein klantje ben; als ik hem tegenkom, op een beurs of zo, heeft ie altijd tijd voor een vriendelijk woord. Soms maar twee zinnen, of zelfs alleen maar een knik van herkenning en kom je wat later terug, weet ie feilloos: "sorry, ik was even druk." Dan heb je begrepen wat belangrijk is!

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 10:19

Goed verwoord!

peggy74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 17:50

ik ben ook van vlaams brabant belgie en ga er al jaren naartoe . de rit is de moeite waard ik bel altijd wel even :)

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:19

Zou ie nog eens naar de beurs gaan die Arthurs? Ik geloof dat hij best wel wat fans heeft....