Op dit moment heb ik mijn eigen pony te koop en wil er straks graag iets anders voor terug kopen. Het allerliefste koop ik een pony/paard dat al onder het western zadel zit, maar stel nu koop een die onder het engelse zit en ik wil hem graag naar de western laten overzetten.
Hebben jullie enig iedee wie dit doet (liefs omgeving Friesland) en voor een betaalbare prijs, dus geen 300 euro per week.
silver ranch oosterwolde friesland www.silver-ranch.com je kunt je pony omscholen geen probleem je kunt contact opnemen met de silver ranch 300 euro ben je zowiezo kwijt het zijn proffesionele trainers ja dan kost het ook wat stalgeld komt erover heen.
ja 300 per week is veel ,maar niet bij de silver ranch gelukkig die is 300 per maand klinkt ook beter mijn paard is beleerd op de silver ranch heb er goede ervaringen mee. en geen abnormale kosten van 300 per week. is 1200 per maand belachelijk bedrag maar zo als je kunt lezen kan het ook anders,beveel de silver ranch van harte aan .
Tja het kost nu eenmaal geld... Terwijl je ook prima zelf kunt omscholen, wij wisten allebei ook niks (poown en ik) toen we eraan begonnen, maar met regelmatig les komen we er wel.