Veel hangt af van de ervaring en prestaties denk ik maar wat betalen jullie voor een les van een western trainer (allround/basis)? Welke tarieven zijn voor jullie acceptabel en speelt de ervaring van de trainer én het op verplaatsing komen een rol daarin? Alvast bedankt!
sja.. ach. meestal kan ik het gewoon delen met anderen. betaalde ik 25 voor een uur met ons 2tjes. al met al viel het wel mee.
ik weet dat ik goed les van haar krijg. niet iedereen kan mij goed bereiken en zij wel. daar hecht ik dan meer waarde aan dan dat ze in de zgn top gereden hebben.
ook al heeft ze het niet onverdienstelijk gedaan in haar leven hoor.
ik had lessen op de manege zelf, dus met 4 anderen. De groepsgrootte was ongeveer 5 mensen. Ik betaalde 15 euro per les. Een privé les was 25 euro, maar dat was wel op de manege zelf. Weet niet wat ze vragen met les aan huis.
Jliiien
Geplaatst: 01-04-12 19:04
Ik betaal zo'n 25€ voor een uurtje privé, dat vind ik tog een redelijke prijs.
Ik betaal €40,- voor een uur privé les en daar moet ik 3 kwartier voor reizen (enkele reis met de auto + trailer).
mirgino
Geplaatst: 01-04-12 21:15
ik weet dat je in Zwartewaal 25 euro per half uur betaal priveles.
kijenta
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 21:26
@sliding: bedankt voor de tip, maar ik denk ook wel dat de tarieven nu wat veranderd zijn op 6 jaar tijd.
Er zitten veel verschillen op de prijzen lijkt me, ik betaal nu 35 euro voor een instructeur op verplaatsing, dus toch nog betaalbaar en als 't klikt speelt dit ook wel mee... Bedankt allen voor de inputs!
Romkabouter
Geplaatst: 01-04-12 21:33
quarterH schreef:
jezus wat duur. ik heb bij verschillende top reiningtrainers 25/30 euro per les betaald. maar dan heb je het dus wel over de top in NL/Belgie NRHA.
Ja, maar dan rij je ook alleen maar rondjes he.....
ik betaal 25,- per uur, lijkt mij toch erg redelijk.
Joyamu
Geplaatst: 03-04-12 16:20
Ik betaal 15 euro voor een half uur Western Privé les Vind het wel een mooie prijs.
Buitenzorg
Geplaatst: 03-04-12 18:19
Met eigen paard € 22,50 half uur privé les van all round (bekende ) trainer. En dat half uur is niet op de klok af 30 minuten. Soms gaat het gewoon gelijk goed en zijn we idd in 30 min "klaar", andere keren gaat hij ook rustig nog 10 min oid door.
Op de manege waar ik les betaalde ik 20 euro voor een half uur privé les en nu 12,70 voor een uur groepsles waar ik in een 'groep' met maar een ander persoon zit. Het kan natuurlijk nog drukker worden als er meer aanmeldingen komen. Vind het zelf prima prijzen zeker voor les op een paard van hun, mijn instructrice heeft zelf wel e.e.a. gepresteerd en ik krijg prima les.
ik betaal 25 euro voor 45 min, en evt uitloop tot een uur. Plus reiskosten!!! ben uiteindelijk 32.20 kwijt! En lessen allround! En kom ik naar haar natuurlijk geen reiskosten!!
Pannenkoek
Geplaatst: 10-04-12 17:10
Ik heb me haast niet voorstellen dat tarieven onder de € 30,-- per uur 'wit' zijn als ik kijk wat een ZZP-er minimaal moet verdienen om op een normale manier rond te komen.