[WN] Zadelkast..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Zadelkast..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 12:49

Ik ben erg benieuwd..
Wat hebben jullie voor zadelkast-oplossing indien je op een stal staat waar je zelf een kast moet neerzetten?

Ik zou namelijk een stevige kast willen, waar ik een zadelcaddy in kan rijden.. Iemand hier voorbeelden van? Of een idee voor een leuke oplossing?

Mi_Amore

Re: Zadelkast..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:51

Ik ben naar een houtshop gegaan, heb daar een stevige houtsoort uitgekozen en heb die daar alvast op maat laten zagen. Manlief heeft deze nadien gewoon zelf in elkaar gevezen.

Waren toen €80 voor alles en de kast leeft al 6 jaar :D

Als je er een zadelcaddy in wil rijden moet je gewoon nog een schuin oprijplankje aanmaken.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:26

En wil je de kast nog eens verplaatsen of om wateroverlast IN je kast c.q. rottende houten poten te voorkomen dan zijn stevige wielen er onder erg handig :D
Gebruik verder geen scharnieren waar je de stift er van onder af uit kunt tikken ;) en bespaar niet op het hang-sluit en slotwerk :D

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:41

ik heb jaren geleden 2 archiefkasten tegen e;kaar aan laten potnagelen, de achterkant uit de eerste en alles aan elkaar gezet.
werd een lekkere diepe kast met veel ruimte.
en de sloten zaten al in de voorste deur, maar die heb ik wel laten versterken.

nu hebben we een andere kast op stal waar mijn zadel in past en die kast is inmiddels al een tijdje weg, maar was absoluut een goede oplossing voor het zadel probleem met normale kasten.