Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Er zijn (te)veel trainers en ik zou, ongeacht bj wie je jouw paard laat trainen, altijd zelf "mee trainen". Dus zorg dat je regelmatig gaat kijken, zelf ook op je paard rijdt zodat je "meegroeit" en alles goed in de gaten houdt.
; zal wel een reden voor zijn... ) zou het mijn persoonlijke keus niet zijn om mijn paard naar iemand toe te brengen ( maar dat komt ook omdat ik mijn paarden altijd zelf train
).
zal het dat ook zeker wel zijn!
. Als je verder kijkt dan zie je wel degelijk dat ze begint met een gewoon snaffle'tje.ElCid schreef:@Dana; ik zou mijn paarden zeker nooit naar een "top- wedstrijd" brengen omdat die vaak op een andere manier trainen dan ik voorsta en er is ook een groot verschil tussen wedstrijden rijden en paarden op de juiste manier beleren, al zijn er natuurlijk ( niet veel!) ruiters die beide kunnen.! Liever iemand die gewoon goed rijdt en eerlijk is met paarden dan iemand met een uitpuilende prijzenkast die paarden snel trucjes leert op soms twijfelachtige manier.
En, ach, we moeten elkaar toch kunnen vertrouwen!