graag zou ik wel willen weten hoeveel vraag er is naar een westernmanege op de grens van groningen en friesland die aangeloten is bij de fnrs en het ruiter paspoort aanbied
voor t paspoort maakt het mij niets uit. die heb ik al en ik ben geklopt.. FNRS maakt mij ook geen donder uit, ik heb tenslotte mijn eigen WA wel. alleen nog een manege daar in de buurt zou ik wel aantrekkelijk vinden.
wilde je WSW kopen dan? met het juiste aanbod wil ik daar best komen lessen als ik er geld voor heb.
durkjeciska
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 15:03
we zijn plannen aan het maken om het pand waar wsw in is gevestigd te kopen en daar dan een nieuwe westernmanege te beginnen
weet je meer mensen die hier belangstelling voor hebben
cowboyberend
Geplaatst: 13-03-12 18:43
tja wat wordt er gezocht? ik denk dat je eerst met goede instructie moet komen . en dan moet je ook nog eens een goede naam opbouwen want de wsw staat niet heeeel erg hoog aangeschreven.
wat voor niveau western instructie? L5, L4, L3, L2..? hebben jullie zelf ervaring in de westernsport? lijkt me wel belangrijk als je iets wilt beginnen op dit gebied of een 'goede naam' wilt kweken
er zitten best veel westernruiters in het noorden van verschillende niveau's maar de meesten hebben inmiddels wel een vaste trainer/manege denk ik dus als je daarvan mensen wilt trekken moet je wel wat te bieden hebben. dus of er een markt voor is hangt grotendeels af van jullie aanbod.
aansluiting bij fnrs of ruiterpaspoort kan mij persoonlijk niet zo boeien.
en als je ook nog pensionstalling wilt bieden wat de wsw ook had zou het wel fijn zijn als er ook weiland voor de paarden aanwezig is, dat had de wsw namelijk niet.
veel succes!
cowboyberend
Geplaatst: 17-03-12 10:19
inderdaad net wat rosanja zegt ik denk dat de meesten wel een plekje hebben , dus zal je keihard je best moeten doen om iets extra's te doen. in het geval van de wsw kan je misschien klanten van daar over nemen