Als zelfs Babcock uitverkoop houdt, gaat het dan echt slecht met de Quarter en dan met name de Reiningwereld in de USA?
ElCid
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-12 17:28
Cassidy schreef:
Als zelfs Babcock uitverkoop houdt, gaat het dan echt slecht met de Quarter en dan met name de Reiningwereld in de USA?
Ja, daar lijkt het wel op! Ik weet wel dat paarden daar echt voor "weinig" van de hand gaan en vak zelfs gratis worden weggegeven omdat verkopen vaak geen optie is. Ik ben wel heel benieuwd naar wat voor bedragen er worden neergeteld!
Er staat "complete dispersal of Babock Quarter horses inc." en er staat ook veel "farm equipment" en zadels te koop. Dus er gaat heel veel weg, mogelijk een stevig inkrimpen van het geheel. Naar wat ik begrijp staan de Reference sires als Smart Chic Olena en Mister Dual Pep niet te koop, maar wel jongere ( en erg leuke ) hengsten. Inderdaad ook veel paarden in commissie ( van o.a Carol Rose, Jack Waggoner).
BlackWych
Geplaatst: 07-03-12 22:27
Als ik toch eens rijk was en niet zo knap...
Anoniem
Geplaatst: 07-03-12 22:30
De écht goede paarden gaan echt niet voor een appel en een ei weg Koopjes bestaan niet.
dofuzz
Geplaatst: 08-03-12 07:53
Jim Babcock is een raar geval wat in de laatste 30 jaar zowat tig keer failliet gegaan is en steeds weer met achterpoortjes gewoon terug begon. niks nieuws dus. hij was ook de man die een aantal jaar geleden dekken sponsorde van cowboy smarts en bueno fritzi nic voor het bqha jeugd team en ze nooit aan de kopers bezorgde. voor alle duidelijkheid, Babcock was veel meer actief in de cutting dan in de reining scene
Gisela
Geplaatst: 08-03-12 12:46
In 2010 is de hele Babcock Ranch overgenomen door het kerkgenootschap waar Jim Babcock priester is (omdat Jim failliet was). November/december 2011 zijn wij nog eens naar Babcock Ranch gegaan maar deze heet zo helemaal niet meer. Het heet nu Cornerstone Ranch. Geen Jim Babcock meer te zien daar. Smart Chic Olena stond er nog wel maar helemaal "ingepakt" met hoody en dikke dekens en we mochten geen foto's van hem maken. Had echt medelijden met hem want hij kan echt zijn ene been niet meer voor de andere zetten.