[WN] Wie wil er werken/leren in Canada (reining)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Wie wil er werken/leren in Canada (reining)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 04:54

Wendy vroeg mij of ik iemand in NL ken die interesse heeft om voor haar te werken.

Wendy Nelson is een van de grotere reining trainers in Canada en NRHA judge, ze heeft haar eigen trainingsstal. Voor dit jaar en het showseizoen volgend jaar is ze op zoek naar een hard werkend persoon die voor haar wil werken, een persoon die paardenkennis heeft en al behoorlijk kan rijden.

Het gaat om de volgende periodes:
- Juni 27th 2012 t/m eind september 2012
- Jan 2013 t/m oktober 2013

Ze is super om voor te werken, het is kei hard werken, maar je zult tegelijkertijd ook heel veel leren en ervaringen op doen. Ze offert kost en inwoning en een kleine vergoeding om je uit te helpen. Voor de juiste persoon, die weet wat hard werken is en graag in de reining wil leren, is dit een super kans en kan ik haar absoluut aanraden.

http://www.wnreining.ca/

Enkel serieuze reacties!

lennylenny

Re: Wie wil er werken/leren in Canada (reining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 05:48

Fantastisch! Cochrane is een geweldig gebied vlakbij de Rocky's en vlakbij Calgary!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:45

Zoekt ze een groom die paarden zadelt etc. of een soort assistent trainer die helpt met rijden etc.?

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 16:59

YouthReiner schreef:
Zoekt ze een groom die paarden zadelt etc. of een soort assistent trainer die helpt met rijden etc.?

Afhankelijk van wat je niveau is.

Je zult zowel stallen doen, voeren etc als paarden zadelen, longeren en opwarmen en evt. meer trainen afhankelijk van wat je aankunt. Meestal heeft de hulp daarnaast een paard van wendy zelf die je kan rijden en op leren.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:37

Als ik toch eens geen vaste baan, man, kinderen en zelf een stal vol paarden had he......

lovewidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:29

hoe oud moet je zijn om daar heen te mogen? en hoeveel ervaring moet je hebben? echt goed kunnen rijden, of is het ook goed als je nog niet goed western rijd, maar wel veel ervaring in verzorgen hebt?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:34

crazycactus schreef:
Als ik toch eens geen vaste baan, man, kinderen en zelf een stal vol paarden had he......

Ik zat precies hetzelfde te denken alleen dan zonder de kinders en de stal vol paarden...

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 20:41

Er is geen minimumleeftijd, maar gezien het de drukte tijdens het showseizoen zou ik zeggen min. 17jr. Het is high performance en er zijn ook jonge paarden, ze heeft het liefst iemand die al behoorlijk kan rijden. Als je al zelf zegt dat je nog niet goed western rijdt, dan is dit waarschijnlijk te hoog gegrepen.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:27

crazycactus schreef:

ahaaa.. ik dacht exact hetzelfde. :P

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:50

mss kunnen potentiële kanditaten beter ook een filmpje mee sturen van hun rij kunsten als ze solliciteren. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:54

Ooh wat leuk, wat een super kans! Helaas is het voor mij (nog) niet weggelegd, zit nou eenmaal nog op school en ben nog leerplichtig... Als dit nou 2 jaar later was geweest :( Dan heb ik mijn vwo diploma op zak en zou ik er een jaartje tussenuit kunnen...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:57

het had mij onwijs gaaf geleken maar ik heb helaas maar een paar keer western gereden :\

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:43

_Linda schreef:
Het gaat om de volgende periodes:
- Juni 27th 2012 t/m eind september 2012
- Jan 2013 t/m oktober 2013

Is het alleen mogelijk om in 2013 die 8/9 maanden te komen of ook een gedeelte daarvan? Bijvoorbeeld 5 maanden, van juni t/m okt? Ben dan 18.... Ik heb dan wel geen show-ervaring, maar het lijkt me geweldig om veel te leren (ook de verzorging, grondwerk en voorbereiden+groomen van (jonge) paarden vind ik geweldig, het rijden/trainen zou een 'extraatje' zijn :D) en ik ben ook bereid om daar hard voor te werken :) Maar ook ik zit gewoon nog op school begin volgend jaar :n

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 19:29

Klimop schreef:
Is het alleen mogelijk om in 2013 die 8/9 maanden te komen of ook een gedeelte daarvan? Bijvoorbeeld 5 maanden, van juni t/m okt? Ben dan 18.... Ik heb dan wel geen show-ervaring, maar het lijkt me geweldig om veel te leren (ook de verzorging, grondwerk en voorbereiden+groomen van (jonge) paarden vind ik geweldig, het rijden/trainen zou een 'extraatje' zijn :D) en ik ben ook bereid om daar hard voor te werken :) Maar ook ik zit gewoon nog op school begin volgend jaar :n

Waarschijnlijk is dat wel mogelijk, stuur wendy een mail en zij kan je meer vertellen. Het maakt niet uit dat je geen showervaring hebt :) .

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:35

Wow,,,, echt geweldig! toevallig nu geen baan,geen vast huis en het is een echte droom... alleen oliebol dat zo'n ticket lekker prijzig is.. :(

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:26

Het is dat het ticket zo ontzettend duur is... maar als je 2 weken of 1 week van te voren gaat dan op 27e juni is het ticket de helft goedkoper, rond 800,- euro retour, en na de 27e is het iets van 1200,-

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:47

Ik wil ook, maar vriend, paarden en studie gaan dit niet leuk vinden.