Zo...voor het eerst op Bokt...leuk
Nu ben ik net lid geworden van de WFPT , dat lijkt me een leuke vereniging , en het biedt nog leuke wedstrijden en clinics ook!Heeft iemand hier ervaring mee? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu ben ik net lid geworden van de WFPT , dat lijkt me een leuke vereniging , en het biedt nog leuke wedstrijden en clinics ook!Heeft iemand hier ervaring mee?
Jammer dat je er geen ervaring mee hebt
T lijkt me echt een leuke vereniging,ze organiseren 3 wedstrijden in een jaar en oefenavonden vlak voor de wedstrijden.Als je lid bent krijg je ook kortingen op de wedstrijden en zijn die oefenavonden gratis onder leiding van Astrid de Visser!!Kijk anders even op de site...www.wfpt.nl
Ja leuk he,ik vind de site er gezellig maar ook professioneel uit zien.De WRAN organiseerd niet echt wedstrijden op de NK en Summershow na.De WFPT doet dat wel en organiseerd ook clinics,zo staat er in juni een clinic gepland met Chris Knol en in het najaar wordt er hoogst waarschijnlijk een reining clinic gegeven door Rieki Young.Bovendien heeft de WFPT leden en mede daardoor de mogelijkheid biedt om clinics te organiseren zonder dat het uit een persoonlijke 'kas' komt en clinics/wedstrijden eigenlijk altijd doorgaan
Aardige meerwaarde dacht ik zo
Kattelijne schreef:Bovendien heeft de WFPT leden en mede daardoor de mogelijkheid biedt om clinics te organiseren zonder dat het uit een persoonlijke 'kas' komt en clinics/wedstrijden eigenlijk altijd doorgaanAardige meerwaarde dacht ik zo
, vooral omdat het leven een beetje uit de WFPT is (zie adv Zeelandnet). Erg jammer voor de mensen die zich er keihard voor ingezet hebben, maar imo is het ook een hecht groepje waar je als buitenstaander met andere, nieuwe idee-en nauwelijks tussenkomt. Ik ben een aantal jaar lid geweest en heb dit eind 2010 opgezegd, omdat ik idd de meerwaarde niet meer ervoer. Zie inmiddels ook de meerwaarde van een lidmaatschap van de WRAN niet meer, (behalve de korting, maar om nu 33 euro te dokken om 14 euro korting te krijgen?
-maar das een andere discussie
)
)