Ik ben sinds kort begonnen aan een eigen site, die -natuurlijk- over mijn quartermerrie Baileys gaat.
Ik het het daar natuurlijk ook over de quarter in het algemeen; en ben op zoek naar een foto van een quarter die mee doet aan een barrelrace; om de flexibiliteit van de quarter aan te tonen. Zelf dressuur ik met m'n quarter, dus kan niet in m'n eigen foto-album duiken
Gewoon maar een foto van google plukken vind ik geen optie, ik zou zelf liever ook geen foto van mezelf/mijn paard op een wildvreemde site tegenkomen zonder dat ik daarvoor toestemming heb gekregen. Ook zou ik graag een pagina aanmaken met andere quarters (die dus niet van mezelf zijn), met een klein beetje info daarbij: naam, geslacht, leeftijd, schofthoogte, discipline, ... Als er een verhaal aan vast hangt, hoor ik het natuurlijk ook graag! Richt je zelf quarters af, organiseer je buitenritten met quarters, ... maak ik meteen ook fijn reclame voor je (of plaats een linkje naar jouw site als je dat wilt). Ook hiervoor wil ik natuurlijk geen foto's van google halen.
Ik hoor het wel moest je me willen helpen. Alvast bedankt!
En voor wie denkt dat ik een geflipte penny ben; linkje van de desbetreffende site:
http://baileys.webklik.nl/page/homepage
je mag mijn fotos en die van mn zusje wel gebruiken, We hebben ook fotos van barrel race EK en WK er staan er al een aantal op