Terwijl de regen met bakken naar beneden komt en ik me eigenlijk had voorgenomen om te gaan rijden (en me dus daar niet toe kan zetten
), zit ik onder het genot van een kop thee een leuke naam te bedenken voor ons toekomstig veulen (wordt pas in april geboren, dus we hebben nog ff). En misschien vinden jullie het wel leuk om mee te denken:de merrie is; Buzzs Sassey Bar en de hengst: Brio Glow Bars.
We hebben al een Brio, dus die naam wil ik er niet in gebruiken.
Het origineelste wat ik bedacht heb is: Buzzy s Glowing Star. (er moet dus een komma tussen de y en de s, maar op de een of andere manier lukt dat bij mij nooit).
En de vraag is dus: wat vinden jullie van die naam en/of weten jullie nog andere namen?
Thanx
ik heb nog 3 namen te verzinnen. en je moet eens weten hoe slecht ik daarin ben, dus HELLUP.
, dus wat ik ga doen is de hulp van mijn stalgenoten in het leven roepen
. wij hebben een stalblaadje op stal en daar zet ik dan de pedigrees in van allebei de ouderpaarden. en dan afwachten wat eruit zal komen want mijn fantasie raakt al een beetje op, alle namen die er verzonnen worden schrijf ik op en de leukste stuur iik naar Amarillo, Texas. maar de naam buzzy s glowing star is heeeel erg leuk. veel succes met het verzinnen van een nieuwe naam
) Maar dat hebben ze daar (in Amerika dus
.