[WN] Na pret NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_Alida

Na pret NK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 10:52

Missen jullie de na-pret ook een beetje?
Bedoel het kijken in het clubblad dat je vroeger deed na het NK?.
Vond dat altijd erg leuk,en een soort naslag werk wie won ook al weer wat?.
Snap dat het er tegenwoordig teveel zijn,maar iedere vereniging kan toch zijn eigen leden wel een "eregalerij" geven.
Mis dat de laatste jaren wel een beetje.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:42

Paul Romkes (romkabouter) houd alles bij voor de WRAN.. dat vind ik altijd erg leuk om na te lezen. hij heeft het dit jaar al op bokt gezet.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:16

Ja Alida, dat mis ik ook een beetje.. :o
Er waren al bijna geen foto's en stukjes op Bokt, terwijl dat vorige jaren wel was, toen werden de
winnaars even uitgebreidt in 't Boktzonnetje gezet..

Zo jammer dat het NK zo weinig (postieve) aandacht heeft opgeleverd :(:)

EllyStel

Re: Na pret NK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:40

ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier ook op reageer (ivm stoppen) maar inderdaad is dit jammer, niet dat ik op een paard zat maar er was 1 foto van de inrijbak en ik zag de achterkant van mezelf, (wel beter zo haha) maar het is altijd leuk om jezelf te zien evt om iets te verbeteren of als herinneringen. Misschien komt er een groepje PRérs die dit willen doen volgend jaar.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:26

Paintless schreef:
Paul Romkes (romkabouter) houd alles bij voor de WRAN.. dat vind ik altijd erg leuk om na te lezen. hij heeft het dit jaar al op bokt gezet.

Euh, dat doet de WRAN zelf ook :D
En ik hou het bij voor mezelf, niet voor de WRAN ;)

Over het NK zeg ik maar niks meer :P

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:35

Weet je Alida ik snap wel wat je bedoeld, de westernhorseworld was een leuke editie zo vlak na een NK.
Ik denk alleen dat het weinig ruchtbaarheid geven oa te maken heeft met het negatieve imago en het niveau van oa de WRAN ( of SPB klasses om hand in eigen boezem te steken)
Ik kan me herinneren dat er een aantal jaren terug nog best gestreden moest worden voor een wran titel, toen zag je echt een aantal mensen uitblinken en mooie proeven neerzetten.
Nu is dat een enkeling
Door toevoeging van de L2 rookie ( lees vroegere gevorderde beginner) is het imo helemaal niet beter geworden. Ik heb het idee dat men niet meer trots is op titels en misschien wel terecht.
En als men het wel is worden ze op bokt of achter hun rug om ook nog eens neergesabeld want ach het is maar WRAN ;)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:19

Wij werden vijfde in de trail en daar ben ik nog steeds heel trots op!

De maatschappij is vluchtiger, er is een livestream (prachtige toevoeging), maar als je er niet bij was dan heb je het gemist. Een artikel in een blad is dan zeker leuk. Ik heb ook op internet weinig gelezen aan artikelen en dergelijke.
Het is nog steeds geen professionele business waar veel geld te verdienen valt bij het organiseren van een wedstrijd. Gaat toch eigenlijk over vrijwilligers en parttimers die een blad publiceren. Zij komen vaak tijd en financiele middelen tekort helaas en werken hard om het blad in stand te houden.

Jammer vind ik het wel dat er niet echt 1 clubblad is.

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 10:31

Helemaal weer blij,gister de Quarter binnen gekregen en Bea heeft haar best weer gedaan.
Krijg dan dat ouderwetse gevoel dat je vroeger na een vakantie kreeg als eindelijk de foto,s ontwikkeld waren.
En wees eerlijk het kost net zoveel als een gemiddelde vakantie dus die na-pret hoort er bij.
Helaas Elly jou "rug foto", heeft ze er niet in geplaatst.
En nee, dat is niet je beste kant de voorzijde is veeeel gezelliger.
Hobbelheks,wat die trots op een titel aangaat dat plaatsen we zelf wel in een perspektief.
Als je de WRAN pleasure wint en daarna in de NSBA klasse tegen de Jagfelds moet dan weet je echt je plek in het geheel wel.
Maar wij vinden het gewoon leuk om uit onze achtertuinpony,s te halen wat er in zit.
En met gepastte trots, dat lukt toch doorgaans aardig?.
Wel jammer dat het zo prijzig word dat je moet kiezen,rij jij of rij ik.
Misschien als we nog eens rijk worden schaffen we ook een worldshow finalist aan en gaan Europa onveilig maken.
Ach nee,zelf fokken,opvoeden en uitbrengen is veeeeeel leuker.
Allemaal nogmaals gefeliciteerd met de behaalde titels.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:51

ik denk dat lars een van die uitblinkers is waar ik op doelde alida ;)
zou graag meer van dat soort ruiters zien verschijnen zodat het een strijd wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. Naar mijn idee was dat een paar jaar terug meer als nu, ik mis gewoon een aantal mensen uit de 'wrantop' van een paar jaar terug op deze wedstrijden en naar mijn idee wordt het minder snel opgevuld dan het wegloopt.
Tuurlijk doet iedereen zijn best en juist met een 'achtertuin'pony zoals je dat zo mooi noemt of een niet typischwesternras vind ik het zo gaaf ( laten we eerlijk zijn ik heb ook geen toppaard en zou blij zijn als ik zelf dat niveau ooit zal halen)
nja misschien is het zo wat duidelijker
jammer dat ik de quarter niet heb, wordt er wel nieuwsgierig van :)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:00

Je mag best trots zijn op je prestaties, maar idd wel in het goede perspectief plaatsen :)
Het aantal mensen die rondrijden in de L1 en ik ook echt L1 waardig vind, kan ik op 1 hand tellen.
Lars is daar ook 1 van :D

Natuurlijk hoeft het geen worldshowniveau te zijn, dat is van een hele andere orde en je moet je afvragen of je wilt doen wat daar voor nodig is ;)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:11

aanvullend daarop ff een indeling zoals ik het niveau graag zou zien en vind dat het zou moeten zijn ( je kent ons alle drie in het rijden)
l1- lars
l2- rom
l3 - suus

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 21:02

Liet het Lars lezen en hij werdt er verlegen van.
Ja wij misten ook een heleboel goede combinatie,s maar misschien kijken die de kat eerst uit de boom en zijn ze er volgend jaar ook bij.
Of misschien is de crisis toe geslagen en kon het dit jaar om financiele redenen niet.
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze allemaal gestopt zijn,of het niet eens waren met de keuze van de locatie.
Hobbelheks ook van jou stond er een fotootje in de Quarter ,en van de spb was je gewoon een van de besten.
Dus gewoon trots zijn op de behaalde resultaten.(vind het al knap dat je erbij was" met een veulen aan de voet".