Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We gaan geregeld op buitenrit, besteden tijd aan de theorie (waarom buitenbeen op de singel bij aanspringen, hoe hou je correct halt enzo..) en het belangrijkste we hebben lol!
MelissaV schreef:Ik rij er nog steeds, en ben er nog tevreden overWe gaan geregeld op buitenrit, besteden tijd aan de theorie (waarom buitenbeen op de singel bij aanspringen, hoe hou je correct halt enzo..) en het belangrijkste we hebben lol!
Het is uiteraard buitenbeen achter de singel
bloomdebeste schreef:Hallo iedereen,
Ik heb 2,5 jaar lang bij paardenhouderij Looymans in Budel Schoot gereden. Maar daar vond ik het toch niet zo aangenaam, de prijs was wel heel goedkoop, maar als het warm was stofte het altijd, zowel in de binnen als buitenbak. Dus ben ik er maar mee gestopt, toen was ik op internet gaan kijken voor een andere manege, en toen zag in Flaming Star Ranch (ofzoiets) Maar dat was véélste duur. Dus ben ik weer ergens anders gaan kijken. En toen las ik 'Manége, De Auw Meulen', toen ben ik daar langs geweest, en de prijs was perfect (€6,00 per uur) en nu rij ik nog steed daar, het stoft niet, de paarden zijn heel aardig, er wordt heel goed les gegeven, de mensen daar zijn heel aardig, en als je ouders eens willen gaan kijken, kunnen ze altijd in de cafetaria kijken![]()