Aan welk nr van De Quarter zitten we ondertussen? Het laatste nr dat ik kreeg was het nr 2 van deze (18de) jaargang. Toen heb ik er al om moeten mailen omdat het mij opviel dat die zo lang achter leek te blijven. En ik heb een vermoeden dat het nieuwe nr nu weer niet komt...
heb vandaag de nieuwsbrief gehad dat nummer 4 en 5 gebundeld worden dus dan heb je 3 ook al gemist
SusanW
Geplaatst: 29-10-11 19:05
Er zijn heel veel klachten geweest omtrent de bezorging. Er zijn tientallen edities verdwenen bij de post en dat al meerdere keren. Mail de redactie even, dan stuurt ze hem vast na!
QueenD
Geplaatst: 01-11-11 10:33
Is het nieuwe nummer al uit dan ?? Heb het even niet meer bijgehouden. Ik neem aan dat dit het nummer is met uitslagen van het NK september e.d. ?
Dat is nog niet uit. Stond in de nieuwsbrief. Omdat het drukke wedstrijdmaanden waren is de uitgave wat vertraagd.
QueenD
Geplaatst: 24-11-11 11:46
We zijn ondertussen al weer drie weken verder maar heeft iemand al De Quarter ontvangen ?? Ik zag op de nieuwsbrief dat als je m op 5 december nog niet binnen hebt dit even te melden. Neem dus aan dat ie nu ongeveer binnen moet komen........?
Ik vind het erg jammer dat de quarter zo onregelmatig komt en dat edities worden gebundeld.. Is veel leuker als ie gewoon eens in de 2 maanden komt. Als er dan niet veel wedstrijden zijn geweest, zet dan wat educatiefs erin of wat anders aan artikelen.. Het hele blad is meer wedstrijdverslagen dan wat anders.. Niet dat daar wat mis mee is, maar ik mis de leuke informatieve stukken steeds meer...
heb hem ook nog niet ontvangen meestal komt ie gelijk met de country lifestyle magazine binnen ,die is wel gekomen maar de quarter nog niet de manege waar ik rij heeft hem ook nog niet ontvangen,heeft iemand hem al inmiddels binnen gr sandy
Gisteren een mail gekregen dat als je hem op 9 december nog niet hebt je het even moet melden. Hij zou morgen de deur uit moeten gaan. Er waren wat problemen met de drukker.
Ik heb m ook vandaag gekregen.. wel een dik exemplaar, maar welgeteld 2 informatieve artikelen voorin en de rest wedstrijdverslagen. Daarvan is dan 80% reining.. ik weet dat dat de grootste tak is binnen de westernsport en er de meeste wedstrijden in zijn, ik heb ook niks tegen reining, maar t interesseert me niet zodanig dat ik een heel tijdschrift vol ermee wil lezen.. denk dat ik mn abonnement ook op ga zeggen, wedstrijduitslagen en verslagen zijn ook volop op internet te vinden..
heb hem ook binnen teveel wedstrijd uitslagen inderdaad ,mischien ga ik wel over op paints en quarters iemand ervaring met dat blad,hoe is die gr sandy