Ik wou een blouse bestellen bij hobby horse. Mooie blouse uitgekozen, ga ik naar bestellen blijkt dat de verzendkosten dus 55 dollar zijn + 10 dollar per doos. Weet iemand hier meer van? Of hoe ik dat anders kan doen? Het gaat om deze blouse.
Alvast bedankt!
spicegirl
Geplaatst: 27-10-11 09:19
hoe bedoel je ; hoe het anders kan ? dat zijn de prijzen, en kosten. hou er ook rekening mee, dat je ook 19 % BTW moet betalen (over aankoop + over de verzendkosten, dus over 150 $ )+ 12,50 douanekosten. ik heb er meerdere malen besteld, en het is nu eenmaal niet anders. wel mooi spul !
Het wordt dus of een duur bloesje (eveneen ruwe schatting: ( 65+99 dollar) X 0.19 BTW = 195 dollar, dat is 138 euro, +12.50 douanekosten wordt 151 euro) of je moet meer mensen vinden die daar willen bestellen zodat je de verzendkosten kan delen...
meer mensen die willen bestellen is geen oplossing. het pakket word zwaarder, dus meer verzendkosten, dus meer importkosten (en dan ook meer douane kosten, 12,50 is het start-bedrag. bij duurder, word het hoger..). en als je b.v. veel showshirtjes besteld, kunnen ze ook gaan denken dat je het om commerciele redenen doet. en ja, dan word je blousje duurder. dat is de reden waarom ze hier ook duur zijn.omdat er nu eenmaal veel kosten aanhangen. maar je hebt dan wel wat moois.
lauraax
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-11 17:43
Dat dat de prijzen en kosten zijn snapte ik. Maar ik vroeg me dus af of je ook via iets anders kan bestellen. Zoals via usa2you.
Maar ga dan denk ik maar gewoon opzoek naar een blouse in Nederland. Als ik nu echt veel wedstrijden rij vind ik dat niet zo erg om dat te betalen. Maar het is maar voor 1 keer, maar wil wel goed voor de dag komen
Bedankt voor de reacties!
ElCid
Geplaatst: 27-10-11 18:13
Je kan ook iemand die naar Amerika gaat lief aankijken . Misschien is er nog wel een klein plekje vrij in de koffer!
Jaycee_
Geplaatst: 28-10-11 01:23
Doe geen moeite: ik heb enkele maanden geleden net hetzelfde bloesje besteld via de site. Nooit iets gehoord van Hobby Horse en ook nooit iets ontvangen
Dat is balen! Ze hebben wel hele mooie blouses bij Hobby Horse maar vind het zo jammer dan het dan zo duur is!
spicegirl
Geplaatst: 28-10-11 10:19
valt toch wel mee? op ebay staan ze regelmatig van 1600 $, das duur blousje op zich is goedkoop, en bijkomende kosten heb je altijd als je aan de andere kant van de oceaan besteld. maar hier vind je ook leuke blousjes, en 2ehands word er ook veel aangeboden. ook hier op bokt, en op MP. (heb er zelf 2 te koop,maar niet je kleur denk ik..)
Ja het valt inderdaad wel mee, heb nog wel veel meer leuke blouses gezien. Hier staan zulke leuke; http://www.lisanelle.com/ Maar is toch wel boven mijn budget. Ga nu ook hard opzoek in Nederland. Kom vast nog wel wat leuks tegen