Ik zoek een trainer aan huis in Friesland. Aan huis omdat ik geen trailer bezit maar wel gebruik kan maken van binnenbak. Wie heeft tips voor een trainer?
Ik kan je Willem Odendaal uit Oosterwolde aanraden. Geeft heel goed les en duidelijke uitleg en hij komt aan huis. Hij is in alle onderdelen goed.
Hollowpoint
Geplaatst: 26-10-11 21:43
je kunt je ook aanmelden bij onderstaand hyves netwerk, hier kun je ook contacten leggen met meer friese ruiters en een oproep doen.
Backup
Geplaatst: 27-10-11 06:58
tja voordat er met trainers word gesmeten lijkt t me handig om te weten welke richting je op wil silvia is voor lekker allround trainen super Willem kan ook, al is hij meer reining gericht en werkt hij graag met de vee diciplines Jeroen Bakker is ook meer reining gericht
redpebbles
Geplaatst: 27-10-11 14:43
Ook ik geef les aan huis. Ben All-round trainer en ruiter. Voor meer info zie mijn website www.sylvesterranch.nl
Met vr. groet, Sylva Starreveld
Backup
Geplaatst: 27-10-11 14:52
En idd Sylva komt ook aan huis Die was vergeten in t lijstje Dus er is best wel keuze genoeg allemaal fijne trainers !!!! Aan jou welke voor jou passend is!
hobbelheks
Geplaatst: 27-10-11 15:02
wellicht zijn Colin Rietdijk of barry schuurman ook nog een optie? Anneke de Jong zit ook in friesland maar ik weet niet of die nog les geeft