Zaterdag op zondag nacht zijn er bij ons 5 westernzadels gestolen . Het gaat om een Bob Avila reining zadel donkerbruin ong 4 jr oud , 2 Sasser reining zadels midden bruin van kleur 1 is full quarter en 1 semi quarter ook gebruikte zadels en twee Billy cook zadels ook reiners donkerbruin . Zadels waren compleet met singels en aluminium beugels . Daarnaast zijn er 3 hoofdstellen gestolen met dure corectional bitten er in , 4 professionals choice pads en 3 zweetdekens van Harry horse zwart van kleur met hals . Al deze spullen waren eigendom van Trainingsstal starnmeer en werden gebruikt voor onze trainings paarden. Er is aangifte gedaan bij de politie . Krijg je zo iets tweede hands aangeboden aub contact met ons of de politie opnemen .
!@#$%^&*() kan hier zo boos om worden!!! Afgelopen maanden is er ontzettend veel aan westerntack gestolen. Je ziet overal oproepen.. Ik hoop dat ze de daders vinden!! Sommige mensen moeten leren dat ze moeten werken voor hun geld........
smd
Geplaatst: 18-10-11 16:29
GVD daar had ik nog niks van gehoord. Das op mn stalletje. Zal vanaaf meteen ff kijken of mijn spullen nog achter slot en grendel liggen. Waarom kunnen mensen nooit van andermans spullen afblijven. Zo moeilijk is het toch niet?!
jeejte dat lijkt me echt erg, ik koop ook best veel via mp bedenk me ineens dat het daar best aangeboden zou kunnen worden en dat ik dat dan misschien koop.....
Het zat inderdaad achter slot en grendel en de verzekering keert ook wel wat uit maar daar heb je je eigen spullen niet mee terug , ik ben altijd erg gehecht aan mijn spullen en je weet wel als je nieuw moet kopen moet je er altijd goed op toeleggen . En daarnaast blijf inderdaad met je handen van ander mans spullen af . De sasser zadels gebruikten we juist voor onze trainingspaarden omdat ze op heel veel paarden passen en dit merk is niet meer verkrijgbaar dus ik zal weer opzoek moeten gaan naar een tweedehandsje die toevallig ergens aangeboden word. Allen bedankt voor het meedeleven , word erg gewaardeerd !!!!