WN: NRHA EK in Deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:20

als t lukt ben ik ook van de partij om raggie en jimmy aan te moedigen.
iig al succes OK dan! ook voor de andere die dan moeten rijden.

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:43

Ik ben ook van de partij op zaterdag!
Ik heb er superveel zin in!
Groetjes DAnielle Haha! Haha!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 17:05

Henriette schreef:
Ik denk dat de Amerikanen dit weekend richting Kreuth gaan Knipoog

Als ze dat dan zondag vanuit deurne doen, zou mooi zijn Knipoog

RAGGIE
Berichten: 197
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:47

Ja ja,
vandaag is het zo ver we gaan op weg
Ik heb er echt super zin in *LOL*

Cody ging de laatste dagen echt super goed OK dan! ,
Dat maakt het natuurlijk extra leuk.

groetjes Rachelle en Cody

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:55

succes RAGGIE en Jimmy
tot morgen

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:12

ik wend jullie allemaal vanaf hier veel plezier en succes OK dan!
zet hem op he roel Haha!

ik blijf op stal om de paardjes te verzorgen en heb dus genoeg om te rijden Cool

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:14

iedereen die meedoet succes inderdaad

en mischien dat ik sommigen zie?alhoewel het zal wel druk zijn.

groetjes karin

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:15

Hoe laat moeten Roel en Raggie en wanneer? Dan zorg ik dat ik er in ieder geval ben.. ook voor foto's! *LOL*

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:30

Ik ben er ook zaterdag! OK dan!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:48

Wat leuk Marieke!! Ben je ff overgevlogen? Knipoog Lachen

Ik zag net 'n (grote) auto met Italiaans kenteken bij ons in het dorp rijden; vrouw met kinderen. Wie weet doet paps mee. Haha! Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:06

Toekie schreef:
Wat leuk Marieke!! Ben je ff overgevlogen? Knipoog Lachen


Ik vlieg morgen!! Kom 's nachts aan dus loop dan wel met wallen rond Cool

Weet iemand hoe laat het avond programma begint?

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:21

Succes Roel en Raggie!! Zet hem op OK dan!
Ik ben er helaas niet bij. Wij gaan morgen op vakantie. Maar ik zal voor jullie duimen!! OK dan!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:12

Marieke schreef:
Ik vlieg morgen!! Kom 's nachts aan dus loop dan wel met wallen rond Cool

Weet iemand hoe laat het avond programma begint?
Hmmm, ik heb op internet gezocht, maar kon nergens wat over tijden vinden (alleen dat het om 09.00 uur begint). Ik ga morgen al, dus als het daar ergens aangegeven staat (over zaterdag) laat ik het wel weten. Of weet iemand anders het toevallig wel al?

Goede reis alvast! Knipoog

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:02

Ik geloof dat het zaterdag van 10.00u tot 17.00u is.

jody87

Berichten: 994
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:04

de kaarten moet je daar kopen er zijn 1300 zitplaatsen!! Pling
maar vol is vol!! *LOL*

ilseb

Berichten: 154
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Hulst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 07:49

Als je een kaart koopt, is dat dan voor overdag en 's avonds of is dit apart?

imlovinit
Berichten: 37
Geregistreerd: 20-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:25

Citaat:
Ik geloof dat het zaterdag van 10.00u tot 17.00u is

Zal toch zeker niet??? Bloos!

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:42

Het zou me niks verbazen, die truc is al vaker uitgehaald Haha!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:54

vol is vol? Net als bij de westernexperience. Dan ga ik denk ik iets vroeger. Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:24

Enig idee tot hoe laat ze vanavond doorgaan?

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:53

JEETJE, dan gaan wij ook maar wat vroeger...jammer als je er na 2 uur bent en je weer naar huis kan gaan! Boos!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:08

Ze zijn nu klaar in Deurne.. ik ben net thuis
Morgen starten ze om 09.00 uur, maar er is ook een enorm uitgebreid avondprogramma en ik neem aan dat je zeker tot half 11 daar nog wel terecht moet kunnen. Sowieso is daarna een feest met live-muziek, dus je komt nooit voor niks (je ziet dan alleen geen paarden sliden.. over mensen kan je het nooit met zekerheid zeggen Knipoog )

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:33

Helemaal geen verslagen? Nou dan vertel ik maar wat.
Ik was er vanochtend om iets over negen en nadat ik na een half uur de showarena had gevonden (ze hebben vast naar aanleiding van al mijn vragen die briefjes met pijlen richting showarena opgehangen..) ben ik eigenlijk tot de pauze niet meer van mijn stoel gekomen. Het niveau was behoooorlijk hoog en dus ook erg leuk om te fotograferen! Ik ben versteld gaan staan van bepaalde ruiters, voornamelijk in zeer positieve zin. Echt even een dikke thumbs up voor Cira Baeck, wat zet zij steeds prestaties neer! Ze is niet op de eerste plaats geeindigd, maar ze rijdt gewoon absoluut netjes en beheersd en de door haar uitgevoerde proeven zijn altijd ontzettend fijn om naar te kijken. Reining om de techniek en niet enkel om de snelheid. Een combinatie van beide is oké, maar als ik mag kiezen tussen snelheid en techniek, dan ga ik toch absoluut voor het laatste.
Ik heb nog een aantal bokkers gespot. Ik sliep half, want ik herkende Jolande niet (nogmaals, het spijt me!! je zag er echt anders uit in een winterjas!) en volgens mij heb ik Toekie gezien (volgens mij heeft ze me ook nog gefilmd, maar het kon ook om het scorebord achter me gaan... er zal vast wel een plukje haar van me op de film staan) en serieus, ik wilde me nog voorstellen aan je, maar ik had ook een jasje klaar liggen om te laten borduren en die zou om vier uur klaar zijn, dus ben ik steeds heen en weer gelopen om te zien of die klaar was. Uiteindelijk heb ik hem om kwart over acht gekregen... Machine was kapot, net toen ik aan de beurt was. Kan gebeuren.
Jammer dat de westernkalender die ik als inkijkexemplaar in het strodorp had neergelegd, 's avonds weg bleek te zijn, ook al stond er nog in zulke koeienletters op dat het een inkijkexemplaar betrof. Ach, dan kan je ook zien dat mensen hem ERG graag willen hebben! Kan ik in ieder geval trots zijn op het eindprodukt! Maar ja, wel balen... het was niet de bedoeling.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:56

jeeemig Gera als ik het zo lees zou ik die twee uur rijden voor lief nemen.....maar die ooooh zo coole Joelyn heeft vandaag geprobeert door een ijzere hek heen te gaan wat dus niet gelukt is Huilen (waarschijnlijk een combi van schrikken ,regen , nat gras, ijzers en niet meer op tijd kunnen stoppen Schijnheilig ) is ze met haar achterbenen op een hele rare Verward manier onder het ijzere hek door geschoven.......... Huilen en het hele hek is krom .......veearts erbij viel gelukkig best mee maar toch een paar rot wondjes ,goed ontsmet en ingepakt en nu maar hopen dat er geen ontsteking bij komt....ze zal morgen wel een super beurs en stijf lichaam hebben want als je het hek ziet.....lijkt wel of er een auto door heen is gegaan Verdrietig .........nou goed om een lang verhaal kort te maken blijf ik morgen bij mijn wijffie...en ga dus niet naar het EK.........

Dus Gera als je morgen (of zondag) nog zin hebt om zo`n verslagje te schrijven liefst met hele mooie foto`s dan graag.....ben ik er toch een beetje bij.......groetjes en allemaal heel veel plezier morgen en natuurlijk veel succes OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 23:43

Gatver Charita, wat vreselijk akelig!
Ik zal proberen morgen zo wakker te blijven om naderhand nog een verslagje te kunnen schrijven (ben namelijk al een paar dagen behoorlijk vroeg opgestaan). Ik verwacht best wel veel van morgen. Sowieso is het zaterdag en zal er meer publiek zijn. Vandaag was het ook niet leeg hoor, maar het zat niet compleet vol. Ik verwacht dat eigenlijk wel van morgen. 1300 zitplaatsen klinkt veel, maar als je de zitplaatsen zo ziet, dan waren de plaatsen vandaag voor mijn gevoel zeker wel voor meer dan de helft gevuld. Verder is er morgen een onderdeel met aan 7.940 oid aan prijzengeld, dus ik denk dat in die klasse behoorlijk gestreden gaat worden.
Ik ben erg benieuwd, ook hoe laat het avondprogramma gaat beginnen, want van ca. half 1 tot ca. half drie is het natuurlijk pauze en daarna is één klasse als middagprogramma: de Intermediate Non Pro (European Championship Class) met 22 deelnemers
Charita, veel sterkte met die arme Joelyn. Wat kunnen jonge paarden soms ook roekeloos doen.. maar ja, je doet er niets aan