Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rapido schreef:Publiek viel idd nogal tegen met die vaak toch wel veel lege stoelen op de tribune!
Bonnigje schreef:Als bezoeker heb ik een leuke zaterdag gehad. Maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik veel bekenden ben tegengekomen en heerlijk heb bijgekletst.
Wat ik wel zou veranderen is de programering. De meeste kijkers komen toch op zaterdag en zondag. Het had veel drukker kunnen zijn.
Ik zou alle belangrijkste finales in dat weekend doen! De NSBA trophey en natuurlijk volgend jaar ook DRHA finale! De hele zondag koeien onderdelen is commercieel gezien ook niet heel slim. Die doelgroep is zo klein.
Ik ben Marketing Manager. Wil mijn diensten best aanbieden.
rapido schreef:Bonnigje schreef:Als bezoeker heb ik een leuke zaterdag gehad. Maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik veel bekenden ben tegengekomen en heerlijk heb bijgekletst.
Wat ik wel zou veranderen is de programering. De meeste kijkers komen toch op zaterdag en zondag. Het had veel drukker kunnen zijn.
Ik zou alle belangrijkste finales in dat weekend doen! De NSBA trophey en natuurlijk volgend jaar ook DRHA finale! De hele zondag koeien onderdelen is commercieel gezien ook niet heel slim. Die doelgroep is zo klein.
Ik ben Marketing Manager. Wil mijn diensten best aanbieden.
DRHA finale??