Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder gelukkig geen problemen
quartel schreef:Idd....ik ken een quarter met HKO.
Alle quarters die ik ken lopen snel gevoelig vanwege de dunne zolen.Mijn eigen quarter heeft flinterdunne hoefwanden waardoor die snel stuk gaan.
Verder heeft hij wat schieffels
sonita schreef:sorry maar dat is bij mijn paard niet het geval, hij staat op slidingplates omdat ie getraind word voor de reining is het noodzakelijk voor het glijden zo voorkom je blessures gr sandyDie dunne zolen liggen aan de hoefsmid!
Er word hier duidelijk anders bekapt dan in de VS, en de stand van de voet heeft ook te maken met HKO, en je smid, en het rechtgericht zijn van je paard.
Ik lees hier ook dat mensen hun paard doorlopend op slidingplates hebben staan.![]()
Ligt het aan het paard? Of aan het fokbeleid?
Of ligt het aan de algehele verzorging van het paard?
ik heb alleen 1 verzoek, zouden jullie willen reageren op het topic? Ik snap dat het af en toe verleidelijk is om op anderen te reageren, maar doe dit dan via een pb. En als je dan toch hier wil reageren, laat dan in ieder geval ook je eigen ervaringen met beengebreken in de westernsport achter. Dan heb ik er in ieder geval ook wat aan.
Succes met je onderzoek!