Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 06:20

Nog niks gehoord van Lolajo, blijkbaar heeft het niet zo'n haast :D

Beetje info: Ze zoekt omg Utrecht (ze heeft een auto), bewuste vriendin is echt een kanjer die een leuk bijrijdpaard verdiend - tiepje door de regen om grondwerkoefeningen te doen omdat paardje last van de rug heeft.

*einde reclamebericht* :+

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:24

Volgens mij zoekt Lolajo zelf een paard om bij te rijden!

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:23

Oh dom van me... Sorry lig met griep in bed, heeft duidelijk effect :+

babet1207

Berichten: 26
Geregistreerd: 03-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 22:03

Heey iedereen,

Ik denk probeer het maar even via hier, hopenlijk kan iemand mij helpen.
Ik zoek voor mijzelf een lease/bijrijd paard. Western gereden (reining), waar ik fanatiek mee bezig kan zijn en dus ook wedstrijden mee kan gaan doen. Ik heb zelf een eigen paard gehad, waar ik wedstrijden mee reed, maar die heb ik helaas in moeten laten slapen, kort geleden. Ik zoek een paardje in de buurt van Amsterdam (max 30 min hiervandaan). Als je iemand weet, stuur me dan alsjeblieft een berichtje en dan vertel ik wat meer over mijzelf.

Groetjes Babette.

D_Desteny

Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:45

babet1207 schreef:
Heey iedereen,

Ik denk probeer het maar even via hier, hopenlijk kan iemand mij helpen.
Ik zoek voor mijzelf een lease/bijrijd paard. Western gereden (reining), waar ik fanatiek mee bezig kan zijn en dus ook wedstrijden mee kan gaan doen. Ik heb zelf een eigen paard gehad, waar ik wedstrijden mee reed, maar die heb ik helaas in moeten laten slapen, kort geleden. Ik zoek een paardje in de buurt van Amsterdam (max 30 min hiervandaan). Als je iemand weet, stuur me dan alsjeblieft een berichtje en dan vertel ik wat meer over mijzelf.

Groetjes Babette.


Hoi Babette kan je mij een berichtje sturen. Mijn paard staat in Oostzaan.

Lolajo
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 23:31

joyce2 schreef:
Volgens mij zoekt Lolajo zelf een paard om bij te rijden!

Haha ja inderdaad!!! Iemand nog opzoek naar een bijrijder??? Alles is bespreekbaar, dagen, tijden, kosten ect

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 01:37

swartbeessie schreef:
Oh dom van me... Sorry lig met griep in bed, heeft duidelijk effect :+

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 09:57

Volgens mij zit je niet in de buurt bij mij Lolajo , anders was je welkom om met mijn appeltje te komen helpen

Miriam91

Berichten: 2840
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:16

Zijn hier mensen uit de buurt van Geldermalsen die iemand zoeken voor 1x per week? Ik ben 25 jaar, altijd dressuurmatig gereden maar sinds verhuizing naar deze regio gestopt. Ondertussen begint het weer te kriebelen, maar ik zou graag wat nieuws proberen en western spreekt mij aan. Totaal geen ervaring dus, maar wel bereid om te leren en te investeren met lessen!

IndianVegas

Berichten: 596
Geregistreerd: 16-07-08

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 22:27

Ik ben nog steeds opzoek naar een bijrijdster. Voor een lieve merrie. Ze staat in schalkwijk (Nieuwegein/Houten) regio Utrecht dus. Alles is bespreekbaar eigelijk.

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 22:30

Lolajo uit Utrecht is op zoek?

Malenka

Berichten: 7564
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:26

Omdat het hier best actief lijkt te zijn momenteel... de tekst die ik net op mijn fb heb gezet:

Voor mijn lieve energieke paard Nilay zoek ik iemand die het leuk vind om hem 2 a 3 keer in de week te rijden.

Nilay is een ruin van bijna 14 jaar oud. Kruising nrps/quarter met een stokmaat van 163cm.

We rijden recreatief maar dat betekent niet dat hij suf is... in tegendeel! Je moet als ruiter wel tegen een schrikreactie of vrolijke huppel kunnen. Het is een eerlijk paard dat heel graag zijn best doet voor zijn ruiter maar soms gewoon wat te veel spanning opbouwt. Als hij maar veel gereden is heeft hij daar geen last van en kan ik me haast geen makkelijker paard voorstellen. Hij is super werkwillig en heel gevoelig.

Ik wil al jaren endurance met hem startten en dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren. Het zou leuk zijn als zijn nieuwe ruiter ook onderdeel van ons endurance avontuur uit wil gaan maken.

Nilay staat in een paddock paradise in Leusden. Slechts 2 km van het bos met zo'n 100km ruiterpad. Op het erf is een rijbaan aanwezig. Maar geen verlichting. Het is daarom wel belangrijk dat je 's winters ook eens overdag kunt gaan.

Ik ben centered riding instructeur en kan je uiteraard begeleiden. Bovendien kunnen we samen ook op zoek naar een passende instructeur waarbij je mag lessen. Ook zaken als cursussen volgen of wedstrijden rijden zijn zeker te bespreken.

Lijkt het je leuk om kennis te maken? Laat dan iets van je horen!

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 05:57

Toch te weinig tijd Iris? Je had toch een bijrijdster?

Malenka

Berichten: 7564
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:41

Hij staat op 45 minuten met de auto van ons huis af. Ik kan dus niet dagelijks gaan.

En onze geweldige bijrijders zijn allebei iets anders gaan doen. De een rijd wedstrijden met een ander paard op een andere stal en merkt dat twee paarden te veel is. De ander heeft eigenlijk geen lol meer in paardrijden en doet alleen nog maar werk vanaf de grond en wandelt met hem.

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 18:19

Ik doe toch nog maar een poging via deze weg. Inmiddels is mijn bijrijdpaardje verhuisd en ben ik voortaan weer Toos Paardloos.
Ik ben 26 jaar, rij sinds mijn 18e western. Ben geen wedstrijdruiter, maar les wel graag. Met mijn vorige bijrijdpaardje (tinkermerrie van 4 toen ik haar ging rijden, nu bijna 6) had ik les bij Trudy vd Plas.
Ik ben op zoek naar een paardje omgeving Den Bosch en beschik over een eigen auto.

Mir78

Berichten: 2
Geregistreerd: 19-02-17
Woonplaats: barendrecht

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:23

hallo allemaal,

Toevallig iemand die in de omgeving van barendrecht een verzorgster voor zijn paard zoekt?
Heb jaren lang een verzorgpaard gehad, maar met 2 jonge kinderen werd dat helaas teveel. Nu de oudste op school zit en de jongste straks in december gaat, heb ik nu weer tijd voor 1 dag in de week ( af en toe zelf 2 :) ) en vanaf december hoop ik ook wat meer te kunnen dan 1 dag. Ik les nu op het moment bij krista sterrenburg.

dus mocht er iemand interesse hebben?.......mail me :)

Glossy227
Berichten: 170
Geregistreerd: 14-08-14
Woonplaats: Scheemda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:32

Toch maar een laatste poging doen. Helaas iedereen die tot nu toe is geweest kan of niet met mijn merrie of is bang voor 1 druppel regen.

Dus ben jij 18 of ouder, ervaring met western en opzoek naar een leuk bijrijdpaard? Ik vraag geen vergoeding wel verwacht ik dat je op eigen kosten les neemt. In de toekomst is wedstrijden rijden eventueel ook mogelijk. Het gaat om wisselende dagen, er is alleen een buitenbak aanwezig. Of je recreatief of wedstrijd gericht bent is niet van belang zolang je maar lekker aan het werk wilt met haar, het is een echt werkpaard. (Cutting/Reining maar word ook zeker blij van een uitdagend Trail parcour)

Provincie Groningen (Scheemda)

Caror81
Berichten: 1
Geregistreerd: 21-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:48

IndianVegas schreef:
Ik ben nog steeds opzoek naar een bijrijdster. Voor een lieve merrie. Ze staat in schalkwijk (Nieuwegein/Houten) regio Utrecht dus. Alles is bespreekbaar eigelijk.



Ik kom uit ijsselstein en zoek nog een western gereden bij rij paardje in de buurt.
ik weet niet wat en voor hoe vaak je precies zoekt?

IndianVegas

Berichten: 596
Geregistreerd: 16-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:55

Caror81 schreef:
IndianVegas schreef:
Ik ben nog steeds opzoek naar een bijrijdster. Voor een lieve merrie. Ze staat in schalkwijk (Nieuwegein/Houten) regio Utrecht dus. Alles is bespreekbaar eigelijk.



Ik kom uit ijsselstein en zoek nog een western gereden bij rij paardje in de buurt.
ik weet niet wat en voor hoe vaak je precies zoekt?


Ik heb je een pb gestuurd!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:02

:+ Ook hier nog plaats voor een bijrijder.. heb leuke dieren; een paint, quarter, 2jr qh en shets. Regio Eindhoven/Weert.

Anoniem

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 21:07

Ik weet niet of er iemand in deze regio is maar ik heb toch het allermeeste met western denk ik, en zoek weer een bijrijdpaardje in regio Groningen. Geen western ervaring kwa sport puur recreatief, met mijn eigen pony ook western gereden les gehad verder een kennis geeft western les daar heb ik 2 keer gereden en een naaste van mij heeft een quarter daar heb ik ook een keer op gereden maar wonen allemaal niet in de buurt helaas. Verdere info via pb :D

Mir78

Berichten: 2
Geregistreerd: 19-02-17
Woonplaats: barendrecht

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 07:06

Ik ben ook nog steeds opzoek naar een verzorgpaardje, omgeving barendrecht (in bezit van auto ).

Groetjes mirjam

Xanne
Berichten: 319
Geregistreerd: 20-05-04

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:50

Is er toevallig iemand die iets zoekt in de regio Zwolle? Hoewel ik met mijn paarden niet aan western doe is iemand met een westernachtergrond wel welkom. Liefst iemand van 25 jaar of ouder.

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:26

Zoekt iemand een bijrijder omgeving Amsterdam? Ik ben een rustige ruiter met veel ervaring met verschillende paarden. Ik wil graag blijven rijden totdat mijn jonge paard over ruim een jaar onder het zadel gaat.

D_Desteny

Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:52

gaucho schreef:
Zoekt iemand een bijrijder omgeving Amsterdam? Ik ben een rustige ruiter met veel ervaring met verschillende paarden. Ik wil graag blijven rijden totdat mijn jonge paard over ruim een jaar onder het zadel gaat.


Ik! :j