[WN] Westernrijden Gem. Boxmeer (5831)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Westernrijden Gem. Boxmeer (5831)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 16:11

Ik weet niet echt of het hier goed staat, maar ik vraag het hier toch maar gezien ik denk dat jullie er het meeste vanaf weten ;)

Ik rij nou 6 jaar dressuur, maar ik wil graag Western gaan rijden. Waarom? Dressuur ligt me gewoon niet. Ik heb me altijd al meer geïnteresseerd in Western, en ik wil toch de stap gaan maken. Ik ben wel een beetje uitgekeken op wat ik bij dressuur gedaan heb, en wil gewoon graag over gaan stappen. Misschien bevalt het me wel helemaal niet, maar ik verwacht van wel! :)

Nou vraag ik me dus af: weten jullie waar ik lessen kan krijgen? Ik heb natuurlijk al Google uitgepluist, maar ik kon niet echt iets vinden wat een beetje in de buurt lag. Misschien kennen jullie wel iemand die misschien nog geen site heeft o.i.d. wat wel in de buurt is. ;)

Romkabouter

Re: Westernrijden Gem. Boxmeer (5831)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:32

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 03:30

Castenray (ca. 20 min van boxmeer): http://www.amquarters.nl . Super aardige mensen, en de prijs-kwaliteit van de lessen is top! Zeker een aanrader voor het maken van de overstap.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 21:59

Dat is me toch echt iets te ver fietsen, sorry.. :P En op de site staat ook 'Voor de iets meer gevorderdere ruiter'. Ben ik niet, haha (A) Maar toch bedankt! :)

En ik zal morgen even kijken Romkabouter! Misschien zit er wel iets tussen :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 12:51

De lijst lijkt me niet erg up-to-date en helaas zit er niks tussen! :'(

Mikkee

Re: Westernrijden Gem. Boxmeer (5831)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:23

Idd is Castenray een aanrader voor westernlessen!
In Heumen (SE Stables) zit een westernstal waar je kunt lessen en in Venhorst zit Wendy van Osch. Zeker ook een aanrader om kennis te maken met het westernrijden :D
Je zult dus met de auto moeten helaas, maar je moet er iets voor over hebben, toch?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 12:28

In principe wil ik best met de auto, maar daar heeft m'n moeder niet zo'n zin in.. ;) Helaas :(