[WN] Behoefte an westernshop omgeving Amsterdam/Diemen/Aalsmeer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shelty21

Behoefte an westernshop omgeving Amsterdam/Diemen/Aalsmeer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 00:37

Hoi,

Ik was benieuwd of er behoefte is aan een westernshop (met winkel) in Amsterdam en omgeving.

Alvast bedankt voor je reactie _/-\o_

melissa_b

Re: Behoefte an westernshop omgeving Amsterdam/Diemen/Aalsmeer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 02:26

Jaa!!

toedelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:21

Als er eentje zou komen in een van de plaatsen die jij zegt, zou ik er zeker heen gaan! (dus niet te ver naar de noordelijke omgeving van Amsterdam ;) )

Nu is er (voor zover ik weet in elk geval) erg weinig in de omgeving, en ik vind het dus zeer moeilijk om aan spullen te komen (ik hou niet zo van online shoppen voor de paardensport...)

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:23

absoluut, mits met een redelijk assortiment. Ik heb helaas graag keuze :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:30

Natuurlijk is dat altijd welkom! Maar of het ook daadwerkelijk succes gaat hebben heeft denk ik met een heleboel factoren te maken. Het ligt er voor mij echt aan wat die winkel aanbiedt qua assortiment, niet alleen aan kwaliteit maar ook aan de hoeveelheid keuze en verschillende merken. Als ik iets nodig heb ga ik namelijk liever een dagje naar Arthur omdat ik weet dat hij van alles wel wat heeft en ik ook keuze heb uit verschillende merken en natuurlijk even een tijdje lekker zoet ben met alle leuke spullen die hij in de winkel heeft liggen :D Wanneer iets op internet goedkoper is dan bij Arthur, of ik heb even snel iets nodig neem ik liever geen risico om naar een winkel te rijden die het waarschijnlijk niet eens zal hebben en bestel ik het liever direct via internet.

Ik weet niet of je iets á la Arthur voor ogen hebt, maar met kleinere winkels merk ik toch heel sterk dat er net even wat minder keuze is en ze dan vaak net weer niet hebben wat ik voor ogen heb en dat is best vervelend. En ik ben het type mens dat graag veel keuze heeft en dan liever even een dagje op pad gaat naar een winkel die de spullen wel heeft, maar natuurlijk zijn er ook genoeg mensen die daar anders over denken! Nogmaals is een nieuwe winkel zeker welkom, maar ik heb er meer zien verdwijnen dan komen in de afgelopen jaren. Het winkeltje in Wormerveer is al een paar jaar weg, Kalverhoek biedt geen spullen meer aan (hadden ook een klein winkeltje) en nu hebben we nog Storm in Egmond die eigenlijk nog alleen via internet verkoopt maar waar je wel op afspraak langs kunt komen.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:39

Dat zou niet verkeerd zijn , voor mij dan , ik woon in Den Helder , maar dan net wat M M zegt wel iets groots ,
bij Alkmaar hebben we Storm (heet geloof ik anders nu) maar daar ga ik ook niet zo gauw heen , moet je al bellen voor een afspraak ,
en dat vind ik erg vervelend en is ook niet zo groot, , toen ik nog engels reed ging ik gewoon naar Divoza als het mij uitkwam , die is op "normale" tijden open.
Zaterdag ga ik een dagje naar Arthur , een hele rit vanaf hier , maar dan maken we er gewoon een lekker dagje uit van met een paar meiden van stal(heh Spekkie01?)!!

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:43

tjoh moondancer, je meent het ;) heb eigenlijk niets nodig, maar je weet hoe het gaat he, als je meegaat voor de gezelligheid. _/-\o_
Stoere man he, gisteren, hij was helemaal blij met zichzelf

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 09:17

Ja dat mannetje van je was erg stoer op 1 hand :j
Nog iets voor TS , misschien een idee om er ook een gedeelte met tweedehands/inruil spulletjes te doen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 09:48

Moondancer schreef:
Zaterdag ga ik een dagje naar Arthur , een hele rit vanaf hier , maar dan maken we er gewoon een lekker dagje uit van met een paar meiden van stal(heh Spekkie01?)!!

Haha dat word een Noord-Hollandse aangelegenheid dan, ik weet het nog niet zeker maar ga misschien ook die kant uit zaterdag :D

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 09:52

Als je 2 of 3 wild shoppende meiden ziet dan spreek je ons maar even aan :D , gezellig!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:11

wat versta je onder westernshop met winkel??

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:02

altijd handig iets in de buurt

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 13:59

Jaaaaa! :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 14:47

Vroeger zat er ook een shop in Amsterdam buitenveldert. Had best mooie spullen. Steco heette dat volgens mij van fam Stevens geloof ik. De zoon ( Barry?? ) zei toen dat ie zich meer op boten wilde gaan richten, amar verder geen idee of het niet meer liep?? Ze hadden eerst een garagabox en later die zaak.

Als je wat wil beginnen, moet je wel met kwaliteit komen en kennis, anders zullen mensen naar hun vertrouwde shops verder weg gaan met ''de'' merken en keuze die ze willen.

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:18

Een winkel beginnen is wel het mooiste wat er is maar denk eraan wat het voor moeite en geld allemaal kost.
Alleen al een pand huren/kopen en dan nog je inrichting, nee das niet niks.
Dan moet je je assortiment hebben, neem van mij aan dat wat arthur allemaal heeft dat lukt je de eerste 10 jaar niet hoor (of je moet een winnend lot van de loterijen hebben) en dan moet je je gaan bedenken wat je allemaal wilt verkopen. Is het alleen Western? Of doe je het samen met engelse artikelen?
Kan je rond komen van alleen Western? Heb je de tijd om alle dagen in de winkel te staan? dus eigenlijk 6 dagen in de week. Heb je dan genoeg inkomen om rond te komen en nieuwe artikelen te kopen? Ik zou eerst een markt onderzoek gaan doen, dan een heel goed budgetplan maken en dan alles nog eens goed over nadenken en dan pas mijn beslissing maken.
Het is heel mooi als alles kan zoals jij wilt, een winkel is echt heel leuk. Maar neem van mij aan dat het heel veel werk is en dat je in het begin echt geen geld over houdt.

SamIceBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:10

ik zou heel blij zijn met een westernwinkel in de buurt van Amsterdam!

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:14

Jaaaa ik zou ook heel erg blij zijn met een western winkel in de buurt :j

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:19

Zeker wel :D

Hoezo, was je van plan een winkel op te starten :')?