Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_San87_ schreef:@Paintless: Ik heb zelf nog wel eens een momentje dat ik een paard menselijke emoties toeken. Dan staat hij bij mij te soezen met zijn neus tegen me aan. Dan denk ik wel eens, hij vindt me wel lief. Uiteraard is het geen liefde wat hij voelt, maar toch, ik voel me prettig bij die gedachte.
Verder ben ik het met je eerste alinea helemaal eens en dat vertel ik dan ook al mijn lesklanten. Pak een paard aan zoals hij jou ook aan zou pakken.
Paintless schreef:_San87_ schreef:@Paintless: Ik heb zelf nog wel eens een momentje dat ik een paard menselijke emoties toeken. Dan staat hij bij mij te soezen met zijn neus tegen me aan. Dan denk ik wel eens, hij vindt me wel lief. Uiteraard is het geen liefde wat hij voelt, maar toch, ik voel me prettig bij die gedachte.
Verder ben ik het met je eerste alinea helemaal eens en dat vertel ik dan ook al mijn lesklanten. Pak een paard aan zoals hij jou ook aan zou pakken.
och ja. dat heb ik ook echt wel eens. als ik mijn meisje zie leunen, met haar centenbakkie, dan denk ik ook, wat ben je een lieverd.. vind je mij ook lief?
maar dat is menselijk, ik ben tenslotte wel een mens. ik weet wel dat als zij baas over mij zou worden, de situatie iets anders zou zijn.