[WN] Les van Paulette Zorn in regio Groningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

t-spoon

Les van Paulette Zorn in regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 15:52

Wie heeft er interesse om aan huis les te krijgen van Paulette Zorn?

Wanneer er voldoende belangstelling is dan wil Paulette wel een rondje Groningen doen eens in de ...... (in overleg)

troi

Re: Les van Paulette Zorn in regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:23

Nu is mijn paard nog te jong (2 jaar) maar over een jaar zou ik best eens eens proefles willen. Ik heb veel goeds over haar gehoord.

t-spoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 17:45

hahaha, hard hopen dat we een stabiel rondje groningen kunnen opzetten dan maar.
mij gaat het om te beginnen om het grondwerk.
Mijn pownie heeft door oude verwonding een verkeerde motoriek aangenomen. Na een tijdje grasmaaien en wat gepuzzel ben ik een enorm eind verder gekomen maar nu dreigt ze te vervetten in haar spieren en moet echt wat gaan doen.
Ik heb dus iemand nodig die me kan helpen/begeleiden in het aanspreken van de juiste spiergroepen en zodat die ontwikkeling van de spieren ook goed in balans komt.
Er zijn veel die dat kunnen maar die komen vaak vanuit het mennen of de dressuur en hebben vaak moeite met de quarter manier van "joggen" zeg maar.
1x per maand zou ik al heel blij mee zijn, misschien is het als je het zo bekijkt wel wat voor je om nu al mee te beginnen.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 17:13

@troi leen je maar een keer eentje van mij ;)

milrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:58

hoi, ik wil ook wel graag les van Paulette, mijn paard staat in Haulerwijk, rijd zelf al L1, maar heb nog wel enkele problemen waar ik hulp bij kan gebruiken, dus ik wil wel. En 1 x per maand lijkt mij een goede deal.

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:33

Is er ook belangstelling voor een rondje friesland?