De Oregon trail tack store heeft weer de cowboy cook-out 17 juli a.s.
Alleen is er deze keer wel iets heel speciaals bij. Misschien kunnen wij als westernruiters een mooie bijdrage leveren aan dit bijzondere initiatief:
Tijdens deze gezellige Cowboy Cookout zal er een unieke zadelveiling gehouden worden t.b.v. Marloes.
Marloes verteld: Hallo, mijn naam is Marloes en ik heb het 'syndroom van Ehlers Danlos' waardoor al mijn gewrichten makkelijk uit de kom schieten. Daarom zit ik in een electrische rolstoel. Ook heb ik hierdoor sondevoeding, een stoma en katheter. Door de fantastische zorg van mijn man Jan was ik toch in staat wat paard te rijden.
We hadden twee fijne paarden; Sugar (nu in rust) voor Jan en ik reed op Jinx. Beiden stonden op de Silver Ranch in Oosterwolde. Jinx hebben we helaas moeten verkopen toen het rijden voor mij echt niet meer ging.
Vlak voor de kerst 2010 werd bij Jan lonkanker geconstateerd. Na een kort en hevig ziekbed is hij al na 4 weken overleden. Hij mocht maar 50 jaar worden.
Gelukkig is de zorg goed geregeld en leef ik nu met een lieve kleine keeshond, de papegaai van Jan, onze kat en een hulphond in opleiding. Emotioneel is het een zware tijd, maar door het wegvallen van Jan's inkomen is het financieel ook erg moeilijk geworden. Daarom moet ik ons zadel te koop aanbieden.
De Oregon Trail Tack Store heeft (belangeloos) aangeboden om ons zadel tijdens de Cowboy Cook-Out te veilen.
Het zadel is te bezichtigen in de Oregon Trail Tack Store. Het openingsbod staat 600 euro.