Tatoueren van ooglid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JanPieter
Berichten: 4
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:49

tatoeren tegen verbranding lijkt mij stug ik heb zelf ook totoeages en die verbranden even hard als de rest gr

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:55

Hallo Bokkers,

Ik had het met Summertje even over Splash , en die zag een foto van zijn oog en vroeg toen aan mij ; Is Splash soms geimporteerd , en ja dat is hij.. uit Duitsland.

Splash heeft 'eyeliner' om allebei zijn ogen , en nu vroeg Summertje aan mij of dat getatoueert was , had ik nog nooit van gehoord , dat ze dat doen , toen wees ze mij op dit topic..
Ik zou echt niet weten of Splash getatoueerde ogen heeft , heb ook geen idee hoe je dat zou moeten zien ? Splash heeft namelijk ook een hele grote zwarte pigmentvlek op zn lip, dus het lijkt me gewoon dat het natuurlijk is...

Ik plaats nu een foto van zijn oog , zijn rechteroog is dus ook zo...
Ben benieuwd...

Afbeelding

DubbelFun

Berichten: 88863
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:17

Ik denk dat het natuurlijk is want anders zijn ze rechts bovenaan een stukje vergeten Lachen het blauw van de iris zou bij witte randen ook veel blauwer moeten zijn.
Het ziet er wel apart uit hoor Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:20

Ja , tnx.. haha, dat vermoedde ik ook al , Summertje zei ook al , ze tatoueren het HELE ooglid.. maar toch twijfelden we...

Ja ik vind het ook heel apart, door die lijnen krijgen zn ogen soms nog meer uitdrukking en dat is echt heel lachwekkend afentoe..

Nou dit topic kan weer de kast in !