[WN] Wordt lid van Western Riding Fryslan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wgirl

Wordt lid van Western Riding Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 16:14

Western Riding Fryslan is vorig jaar opgericht, omdat wij het belangrijk vinden dat wij samen de sport naar een hoger niveau brengen en van elkaar leren. Samen werken in plaats van ieder voor zich. Wij willen dit bereiken door middel van clinics, traininsggdagen en oefenwedstrijden. Inmiddels hebben er al verschillende activiteiten plaats gevonden met groot succes!

Wat hebben wij te bieden?
Met het lidmaatschap ontvang je een lidmaatschappas waar mee je 5 euro korting krijgt op onze maandelijkse clinics, oefenmiddagen en je krijgt korting op oefenwedstrijden.

Als je lid wordt van de WRF kun je lid worden van de WRF hyves, met verslagen, foto's en filmpjes van onze activiteiten. Via emails en groepsberichten word je op de hoogte gehouden van onze agenda.

De kosten voor het WRF lidmaatschap bedragen 15 euro per kalenderjaar en voor jeugdleden (t/m 18 jaar) 7,50 euro. Jeugdleden onder de 14 jaar betalen slechts administratiekosten (2,50 euro).
Voor een volwassen lid betekent dit dat deze 15 euro met deelname aan 3 activiteiten al is terugverdient!

Als je nu lid wordt van Western Riding Fryslan, dan ben je lid tot 31-12-2012 (anderhalf jaar!) Als je lid wordt voor 1 september betaal je geen administratiekosten! Lidmaatschap tot 1-9-2011 is 15 euro, lidmaatschap na 1-9-2011 is 20 euro. Wil je lid worden?? Stuur dan een email naar westernridingfryslan@hotmail.nl en je onvangt van ons een inschrijfformulier!

Natascha dH

Re: Wordt lid van Western Riding Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 16:49

Leuk, mag je ook lid worden als je in de Noord-Oostpolder woont??

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 16:52

Natuurlijk Natascha, is wel te doen voor jou qua reistijd ;)

We heten Western Riding Fryslan, maar we zijn niet uitsluitend voor friezen :D

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:41

wgirl schreef:
We heten Western Riding Fryslan, maar we zijn niet uitsluitend voor friezen :D

Ooh, gelukkig, dan mag ik met mijn paintje ook lid worden :+ _O-

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 06:52

:P dat vind ik een goeie natasha.

ik wordt ook lid. zal gelijk ff een mailtje sturen.

groet michelle

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:23

Cool Michelle 8-)

Kom je ook op de meet & greet a.s. zondag?

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:08

Wat is de rechtsvorm?

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 06:36

Pannenkoek schreef:
Wat is de rechtsvorm?

Rob.........moet je een rechtsvorm hebben/zijn om dingen met elkaar te organiseren,met elkaar te trainen of met elkaar een feestje te bouwen?????
Het is voor een heleboel mensen nou maar net op te brengen,van die andere poespas wordt het alleen maar duurder van.

gr. Jan

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 06:43

@wgirl: nee, dan kan ik niet. dan is Sipko jarig. had ik ook al gezegd..
ik vind het echt heel jammer maar ach, iedereen kent mij al.. al is het oppervlakkig. :P

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 07:45

@ Michelle, o ja dat is ook zo..had je graag wat beter willen leren kennen :P ;)

Helemaal mee eens Jan.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 07:53

komt wel, natasha.... komt wel. ;)

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 09:30

billykid schreef:
Rob.........moet je een rechtsvorm hebben/zijn om dingen met elkaar te organiseren,met elkaar te trainen of met elkaar een feestje te bouwen?????

Nee Jan, gelukkig moet dat niet maar door de post van Natascha krijg ik de indruk dat dit 'initiatief' erg serieus is (wat ik dan ook toejuich!) waardoor ik me afvroeg hoe de leden en bestuursleden worden 'beschermd' bij onvoorziene zaken. Aangezien er over leden gesproken wordt kreeg ik even de indruk dat er sprake is van een vereniging al dan niet met volledige rechtsbevoegdheid maar aan jouw reactie te zien is dat niet zo.

Je kan er luchtig over doen en heel bewust kiezen om het op een soort van vriendenclub te houden en dat kan ook heel goed als je gezamelijk gaat trainen en feestvieren maar bij het organiseren van evenementen (en het eventueel lesgeven van 'bestuurders') komen toch een paar andere verantwoordelijk- en aansprakelijkheden om de hoek kijken die je wellicht op andere gedachten gaat brengen. Ik zou het op z'n minst uiterst triest vinden dat bij een ongeval tijdens een wedstrijd/clinic van een deelnemer, toeschouwer of vrijwilliger, de organisatoren hoofdelijk aansprakelijk worden gesteld.

De kosten om dit alles af te dekken vind ik persoonlijk niet opwegen tegen de risico's maar dat zal voor een ieder anders zijn. Het oprichten van een stichting kost niet veel en een aansprakelijkheidsverzekering oid valt ook wel mee.

billykid schreef:
Het is voor een heleboel mensen nou maar net op te brengen,van die andere poespas wordt het alleen maar duurder van.
Als paardenbezitters die enkele euro die het meer gaat kosten niet kunnen betalen ben ik benieuwd wat ze doen als hun paard wat mankeert en de VA moet komen....... ;) Jan/Natascha, ik denk niet er er iemand is die niet bereid is dit extra bedrag te betalen als de WRF dit goed uitlegt. Niemand zal willen dat jullie een bord 'Te Koop' in de tuin moeten gaan zetten omdat er iets gebeurd is.

Ik hoop dat dit tot iets moois groeit en laat me weten wanneer het feestje gebouwd gaat worden!

PK

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 12:26

Heel fijn dat je mee denkt, maar gelukkig hebben wij genoeg ervaring in het (bedrijfs) leven dat wij hier al rekening mee hebben gehouden.
Ik draai al langer mee dan vandaag ;) Maar bedankt voor je input :j