Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan niet echt een antwoord op mijn vraag vinden. Vandaar een nieuw topic
Ik ben mijn hele leven al een echte dressuurmuts. Ik heb bij de ponies Z2 gestart, bij de paarden ZZL en heb een poos voor handelsstallen en een grote dressuurstal gereden.
Ik ben een tijd gestopt met rijden en heb een paar jaar geleden weer een paard voor de dressuur gekocht. Nu is hij al sinds januari geblesseerd en
het ziet er niet naar uit dat hij ooit weer 100% wordt, dus de kans is groot dat hij met pensioen mag...
Ik merk dat ik steeds meer geinteresseerd raak in de Western sport. Ik wil hier dan ook graag een keertje GOED kennis mee maken en mijn vraag is dus:
Waar kan ik dit het beste doen?
Er staan een heleboel westernmaneges hier op Bokt, maar ik wil graag weten waar ik tercht kan om eens goed les te krijgen, op een correct getraind paard
van een instructeur die er echt kaas van heeft gegeten. Dus niet een manege waar je achter elkaar aan rondjes mag hobbelen op een westernzadel, maar een manege met veel individuele aandacht en waar het liefst nog priveles mogelijk is.
Ik heb bedacht dat als dit mij pakt, ik mij hierin verder wil gaan verdiepen en misschcien wordt de opvolger van mijn dressuurkanjer dan wel een Quarter oid.
Het maakt me niet uit waar de manege is, als het maar goed is! Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
: Ik heb eens gezocht op internet naar Jan Pieter Koopman en ik zal eens contact met hem opnemen, bedankt!