Voor het paard zal het geen probleem zijn aangezien ik toevallig precies dezelfde hulpen zal kunnen blijven gebruiken. Ik moet hem alleen nog ff wijsmaken dat op X halthouden en groeten geen sliding betekend
Het ga jullie goed!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor het paard zal het geen probleem zijn aangezien ik toevallig precies dezelfde hulpen zal kunnen blijven gebruiken. Ik moet hem alleen nog ff wijsmaken dat op X halthouden en groeten geen sliding betekend
Het ga jullie goed!!! 

, daar kan je met een wedstrijd niet om heen.
ik wel wat vaker om mezelf .
Veranderlijk? denk het niet, ik weet juist heel goed wat ik wil. Maar ik zie je vast wel weer, jij gaat zaterdag toch ook naar nieuw leusden?
Tuurlijk kan je westernwedstrijdjes rijden, maar wil je eens serieus gaan werken om een ROM bij elkaar te smokkelen voor je Am. Appie, zit je in Nederland niet goed!!! Tenzij je Open rijdt, natuurlijk. Bij de amateurs zijn alijd te weinig deelnemers of geen jury te vinden/strikken....dat schiet dus niet op. Spring er eens een paar jaar uit, rijdt 'm eens in de basissport en over een paar jaar zien we je weer terug!!! Tot binnenkort bij de eerstvolgende regenachtige buitenwedstrijd, dan zal ik je vol enthousiasme voorlezen uit het dressuurboekje!!!!!!!!!
Groetjes, Karen 
lijkt om te gaan doen. Ze gaf na 1 les al direkt toe dat het haar erg verrast had hoe moeilijk het wel niet was. Als zij zou zeggen ik doe het toch maar niet zou ik dat erg jammer vinden maar kan ik dat begrijpen. Ik vind het enorm dapper en knap dat ze het toch wil proberen ook al is het moeilijker dan ze dacht. Als zo´n ruiter door zet dan wordt het een echte western ruiter. Ze heeft in elk geval genoeg zelfkennis en geeft direkt toe dat ze iets niet meteen kan en gaat geen smoezen verzinnen. Dat kan ik alleen maar waarderen!!
?????

Citaat:Op 2001-08-13 11:45, schreef Adrienne:
Als ik hier de reacties lees zijn er een aantal bij die komen met het argument dat het gewoon een moeilijke weg is die je inslaat en dat de goede trainingsstallen ver weg zijn.
Nou als je echt achter je sportkeuze staat dan is de dichtbijzijnste stal niet zo heel ver weg!! Ik ken mensen die vanuit de Achterhoek elke week!!!! naar Vorstenbosch komen rijden voor een uur les van Dave of Rieky dat zijn de mensen die echt achter hun sport staan!

Citaat:Als je veel plezier hebt in het gene waar je mee bezig bent ongeacht welke tak van sport
Citaat:Je weet waar je aan begint als je western gaat rijden het is nou eenmaal een tak van sport die nog niet overal even veel wordt beoefend. Als je daar tegen op ziet begin er dan niet aan en blijf lekker dressuur rijden.
Citaat:De reden die Cornelie noemt om te stoppen is BULL oliebol !!
Citaat:Zeg gewoon ik wil wat anders gaan doen en draai daar niet omheen.