Zijn er mensen die met Fell pony's western rijden?
En bevalt het?
Groetjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Sonja schreef:"bij uitstek geschikt" betekent "bijzonder geschikt".
Derhalve betekent "niet bij uitstek geschikt" niet hetzelfde als "helemaal niet geschikt".
Als je echter een Fell nu gaat promoten als erg geschikt, dan zijn er denk ik drie kansen:
1 je snapt niet heel veel van western
2 je weet niet hoe een Fell eruit ziet en beweegt
3 een combinatie van beiden.
sliding schreef:Klopt helemaal, we hebben er idd al eenSonja schreef:"bij uitstek geschikt" betekent "bijzonder geschikt".
Derhalve betekent "niet bij uitstek geschikt" niet hetzelfde als "helemaal niet geschikt".
Als je echter een Fell nu gaat promoten als erg geschikt, dan zijn er denk ik drie kansen:
1 je snapt niet heel veel van western
2 je weet niet hoe een Fell eruit ziet en beweegt
3 een combinatie van beiden.
1 ik denk toch al wel wat.
2 ik heb er wel eens op gereden, dus ja ik weet hoe hij eruit ziet en beweegt
3 nee, dus.
Als je een pony al hebt, dan kijk je hoever je ermee kunt komen.
En voor zover ik van TS begrijp heeft ze er al één.![]()
En als je dan voor western kiest, is het gewoon zaak om te kijken, wat voor jouw pony geschikt is om te gaan doen.
En zolang er tinkers, fjorden, haflingers prima kunnen meedraaien, zal het haar ook wel lukken met een Fell pony.
En verder dan de WRAN zal ze met haar pony sowieso niet komen, maar misschien is het een eerste stap naar iets anders.
Sonja schreef:Leuk, maar om het dan te gaan idealiseren is wat aan de naieve kant.
Je zult mij absoluut niet horen zeggen dat het niet KAN, maar geschikt? Nee, niet echt.
) ponykont.