[WN] California Rodeo Salinas

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

California Rodeo Salinas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 12:43

Onze vakantieplannen zijn gewijzigd, ipv naar Texas gaan we rondrijden in deze hoek.
Deze Rodeo gaan we het weekend van 23 en 24 juli heen als we tóch in Amerika zitten.
Is iemand er toevallig al geweest en hoe was het ?

Graag alleen ervaringen, discussies over Rodeo's an sich hebben we al genoeg gehad.... :D

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 06:08

Jaren geleden op de rodeo in Salinas geweest, wat moet ik ervan zeggen zoals alle andere rodeos, leuk en gezellig een hele happening voor een Nederlandse toerist.
Weet je wel dat Monty Roberts daar ook in de buurt woont?

Libera

Re: California Rodeo Salinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 06:14

Oh leuk, een van de paarden die ik train zit in de openings parade! Maar ben er verder zelf nog nooit geweest, dus kan je er weinig over vertellen, sorry :o

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 07:16

Het schijnt wel een van de grotere rodeo's te zijn, En met Monty Roberts heb ik niks, sorry.... Verder kan ik niet veel paardgeralteerde dingen ondernemen, ben met 2 mannen die auto-minded zijn dus dit is al gaaf dat ze mee willen !!

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 01:08

Volgens mij is rond die tijd ook de horse expo in NorCal....

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 09:30

Ik heb de kaarten bevestigd gekregen, we gaan van vrijdag de 22e t/m zondag 24 juli naar Salinas, Hotel is ook geregeld.... we kunnen alleen deze Rodeo combineren met onze vakantie, ook de Calgary Stampede staat nog op mijn verlanglijstje....helaas is dat in Canada en al afgelopen wanneer wij vertrekken...