[WN] Wat aantrekken op Wrangler...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maeve

Wat aantrekken op Wrangler...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 17:46

En jawel hoor, mijn zoektocht is geslaagd!! Heb eindelijk een fatsoenlijke (western-)rijbroek gevonden!
Een hele mooie zandkleurige Wrangler. Wel een mannenmodel, ivm zelf heel lang en slank zijn. Dit is dus een model met (voor mijn doen) heul, heul hoge taille!
Maargoed, nu dient zich het volgende probleem aan... en dat is: wat doe ik hier in vrédesnaam boven aan? }:0
Ik weet dat een blousje hoort, maar die heb ik helaas niet en dat vind ik zelf ook hélemaal niks
Een t-shirt of hemdje over de broek heen dragen staat een beetje bijzonder, dus ik prop het er maar steeds bij in, maar... ik weet het niet hoor :o

Iemand nog tips? Met foto's?? Bedenk maar wat moois!! :D

edit: ik ga nu eerst rijden dus ik reageer nog niet... tot over een paar uurtjes! /3

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 18:15

Je gaat paardrijden hoor, geen modeshow lopen :D

Anoniem

Re: Wat aantrekken op Wrangler...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 18:22

Mooi leven heb je dan, als je je om zulke dingen druk kunt maken :j

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 19:30

Hi hi hi ik rijdt meestal met een jeans vol met verfvlekken en een lelijke doch praktische fleecetrui met de zeer modieuze kleur: 'veel te vaak gewassen blauw', daar overheen een survival (niet zo hippe) waxjas en een en ander getopt met een oude aussie hoed. Mij gebeurt niks, heb het nooit koud en vies worden is nooit een punt. Oh yeah!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 20:59

Idd, maak je niet druk en trek iets comfortabels aan :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 21:02

Misschien is het wel voor een fotoshoot oid ;)

Ik zou een lekker friskleurtje er boven doen.
Geen pastel kleuren, dat valt weer niet op :)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 22:45

Hoezo hoort een blousje :?

Er hoort niks, doe iets aan wat lekker zit.

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 07:22

is om te trainen of om te showen?

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:50

Nah, doe niet zo raar allemaal, ik stel toch gewoon een vraag?
Ik kijk er gewoon gek tegenaan met zo'n hoge broek, ben gewoon benieuwd wat anderen dan doen...
Had dit soort reacties niet bepaald verwacht, wel jammer :)

Enneh... ik heb een heel fijn leven, en blijkbaar genoeg tijd om me bezig te houden met dit soort dingen. Is dat benijdenswaardig?

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:52

troi schreef:
Hi hi hi ik rijdt meestal met een jeans vol met verfvlekken en een lelijke doch praktische fleecetrui met de zeer modieuze kleur: 'veel te vaak gewassen blauw', daar overheen een survival (niet zo hippe) waxjas en een en ander getopt met een oude aussie hoed. Mij gebeurt niks, heb het nooit koud en vies worden is nooit een punt. Oh yeah!!

Ik rijd uiteraard ook met vlekken, schoon blijf je toch niet op stal, dus dat ga ik ook niet proberen :) en ik zal het ook niet koud hebben, in de winter zal het hetzelfde zijn als wat jij nu opnoemt, maar zo in de zomer weet ik dus niet wat ik erop moet dragen :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:57

Wat is er in vredesnaam mis met een tshirt of een hemdje er overheen?

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:58

Wendy schreef:
Wat is er in vredesnaam mis met een tshirt of een hemdje er overheen?

Opzich niets, ware het niet dat het door de zandkleur en het materiaal dan een beetje pyjama-achtig aandoet :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:00

Ik snap je probleem echt niet :)

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:01

Wat kan het de TS schelen of anderen wel of niet vinden of er iets mis mee is, zij vind het raar staan en vraagt om tips voor iets anders klaar. Als je die niet hebt, waarom post je hier dan iets?

@TS, een hoge broek vind ik inderdaad ook wel altijd lastig. Vind een truitje erover niet altijd stom uitzien hoor, ligt eraan wat voor model!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 22:03

Wendy schreef:
Ik snap je probleem echt niet :)

Nee okee, dat is goed :) dat hoeft ook niet, er zijn belangrijkere dingen op de wereld.
Daarom vraag ik ook of mensen wél een tip voor me hebben *D vind het altijd wel leuk om iets leuks te dragen op 't peerd.
Maar tot die tijd red ik me heus wel hoor :j

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 22:04

Blue9 schreef:
Wat kan het de TS schelen of anderen wel of niet vinden of er iets mis mee is, zij vind het raar staan en vraagt om tips voor iets anders klaar. Als je die niet hebt, waarom post je hier dan iets?

@TS, een hoge broek vind ik inderdaad ook wel altijd lastig. Vind een truitje erover niet altijd stom uitzien hoor, ligt eraan wat voor model!

Dankjewel, ik moet zeggen dat ik me ook wel een beetje belachelijk voelde toen ik al die reacties zag... :o maar hee, iedere gek z'n gebrek, toch? :D Zal ik het model eens opzoeken, misschien dat je wat weet?

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:05

Ja goed, leuk!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 22:19

... en natuurlijk, prullenbak nét geleegd dus labeltjes zijn onvindbaar :(

http://www.texasjack.nl/index.php?page= ... g&subcat=1
Als het goed is, is het 1 van de 2 bovenste broeken(misschien zegt het je wat), en dan echt in het lichtbeige.
Het is een zomermodel, dus ook een vrij lichte stof. Ikzelf ben dus heel dun, en met rijden zit mijn riem ongeveer daar waar je ribbenkast begint, écht hoog dus. Is voor mij heel erg wennen, ik reed eerst altijd in afgedragen ''mode''-spijkerbroeken, en dat zijn over het algemeen heupmodellen.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:48

Hihi TS; ik voeg me er ook wel een beetje bij hoor ;)
Maar ik snap ook heel goed dat je toch een beetje charmant voor de dag wilt komen :j Maar dat is met zo'n enorm hoge broek best een beetje moeilijk :D
Zelf zou ik er dan een beetje strak polootje of shirtje op dragen (er over heen), zodat je dat 'hoog zitten' niet zo ziet.

Of dus gewoon een laagzittende, andere spijkerbroek kopen voor 't trainen. Daar zijn al wat topics over te vinden hier op WN Algemeen.
Zelf rij ik bijvoorbeeld in een goedkope C&A spijkerbroek, maatje smal-maar-wel-met-hele-lange-pijpen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:08

Jullie lijken wel dressuurruiters :P

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:11

@romkabouter: je wilt toch niet zeggen dat dat ook gewoon maar mensen zijn?? Gatver..

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:14

Een zwarte polo, kan er zowel in als overheen.Altijd goed.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:16

Rumpleteaser schreef:
Hihi TS; ik voeg me er ook wel een beetje bij hoor ;)
Maar ik snap ook heel goed dat je toch een beetje charmant voor de dag wilt komen :j Maar dat is met zo'n enorm hoge broek best een beetje moeilijk :D
Zelf zou ik er dan een beetje strak polootje of shirtje op dragen (er over heen), zodat je dat 'hoog zitten' niet zo ziet.

Of dus gewoon een laagzittende, andere spijkerbroek kopen voor 't trainen. Daar zijn al wat topics over te vinden hier op WN Algemeen.
Zelf rij ik bijvoorbeeld in een goedkope C&A spijkerbroek, maatje smal-maar-wel-met-hele-lange-pijpen.

Tsjah, dat snap ik heel goed hoor :D Ik had de OP misschien ook wel ietsje anders kunnen formuleren. Nu lijk ik net zo'n... hoezegjedatnetjes... nouja, terwijl ik me in daily life me juist niets aantrek van de heersende mode: ik draag wat ik prettig vind zitten.
Maar als ik me niet prettig voel in mijn kleding (lees: deze broek en wat ik erop aantrek), dan ga ik toch op zoek naar mensen die misschien tips voor me hebben :) en die zijn hier niet in de buurt, dus dan kom ik uit op Bokt, simpel zat.

Ik pas veel broeken uit de ''gewone'' zaken niet, omdat ik dus zo lang en smal ben. Ik heb een tijdje een hele mooie lange spijkerbroek gehad van de Miss Etam, maar die was echt één en al stretsch, zat niet strak genoeg aan de bovenkant en schoof dus gruwelijk naar boven (auwtsch :+ ). Daarna een afgedragen skinny gebruikt, maar daar scheurde ik uit ivm niet geschikt zijn voor het rijden :o
Vandaar dat ik maar voor een ''echte'' ben gegaan.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:17

Romkabouter schreef:
Jullie lijken wel dressuurruiters :P

Tsjah, daar liggen dan ook mijn roots :o daar heb ik wel een tik van overgehouden... haha :) een beetje zelfspot kan nooit kwaad, toch?
En ik ben dan ook de enige western(-ish) ruiter in de wijde omgeving, dus ik heb ernstig gebrek aan een goed voorbeeld... daarom vraag ik het jullie :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:18

Polo's staan zo kak :')
Ik blijf toch echt bij een truitje of hemdje over de broek heen :j

Overigens zijn er ook nog wel 'echte' broeken te krijgen die wat minder hoog zitten. Er is meer dan alleen wrangler (gelukkig).

@rom: op dit vlak vind ik westernruiters soms nog erger dan dressuurruiters :D