Ik weet niet zeker of het hier goed gaat... maar weet niet zo goed waar ik dit topic anders kan openen....
Ik zoek een locatie waar we met een clubje van een vrouw of 10 (mogelijk iets minder) eens kennis kunnen maken met westernrijden. Iedereen heeft rij-ervaring, en het meerendeel heeft een eigen paard. Twee hebben al ervaring met westernrijden. We gaan met deze club een gezellig dagje uit, en omdat we allemaal paardenmensen zijn, hoort paardrijden oid er natuurlijk bij. Voorwaarde: het moet op een zondag kunnen.
Wie van de westernbokkers heeft een leuk idee?
(White-Socks ben ik al geweest, maar die kunnen niets voor ons doen op een zondag)
Ik weet niet of het te ver voor je is, maar je zou Starnmeer eens kunnen proberen. Wij krijgen wel vaker clubjes die op die manier kennis willen maken met de westernsport. Ook op zondag, er valt altijd wel wat te regelen. Gewoon even bellen met Evelien. http://www.trainingsstalstarnmeer.blogspot.com/
Bij paardenhouderij Looijmans in Budel-Schoot (dichtbij Hamont, Belgische grens) worden per 1 mei ook western lessen gegeven. Een keer op zondag is waarschijnlijk geen probleem, gewoon even contact opnemen. Als je bij google intypt: paardenhouderij looijmans, kom je op de site. Veel plezier alvast met jullie dagje!