[WN] Oefenproefjes WRAN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Signe

Oefenproefjes WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 08:17

Hallo,

Ik vind het leuk om proefjes op papier te zetten. Dat doe ik regelmatig voor mezelf. Hier wil ik jullie aanbieden proefjes te tekenen die je thuis kunt oefenen. Het gaat om trail en westernhorsemanship, alle Levels voor WRAN.

Hoe?
Stuur me een pb of een e-mail met daarin:
- je e-mailadres
- welk level
- trail of whs ( of beide)

En
Je kunt aangeven hoeveel balken je hebt bijvoorbeeld en hoeveel pionnen. Ook als je specifieke dingen wilt trainen kun je dan aangeven. Je hoeft natuurlijk niet het hele pattern neer te leggen.

Ik stuur het proefje als .jpg of .pdf naar je toe en dan kun je lekker gaan oefenen!

Kost dat?
Helemaal niets.

groet
Signe

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 09:10

Wat een leuk initiatief Dapperdier! +:)+ Ik spaar zelf van veel wedstrijden de proefjes op, sla ze op de pc op, of print ze uit. Zo heb je altijd wat te oefenen :+
Maar misschien maak ik tzt ook van jouw aanbod wel gebruik!

Signe

Re: Oefenproefjes WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 12:54

Hee Susan! Ja dat doe ik ook, meteen van de L1 om wat vooruit te oefenen hahah. Maar na 1 of 2 keer dan ken ik ze wel en voor andere hebben we niet genoeg balken, dan leg ik een stukje neer. Je betn van harte welkom!

Signe

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:15

idd leuk idee !!

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:14

ja ik spaar ze ook op en stop ze in een mapje. Maar ik heb ze tot de L3.....

Maar bij deze alvast wat L2 proefjes hms en trail is wel leuk, kan ik me vast voorbereiden......

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:34

petrasmedes schreef:
ja ik spaar ze ook op en stop ze in een mapje. Maar ik heb ze tot de L3.....

Maar bij deze alvast wat L2 proefjes hms en trail is wel leuk, kan ik me vast voorbereiden......

Als ik heel eerlijk mag zijn :o , vind ik zomaar proefjes oefenen niet zo nodig.
Belangrijker is, dat je je paard goed voor elkaar hebt, zodat je in principe elke oefening kunt rijden.

En tegenwoordig krijg je vaak je proefje al van te voren, en dan kun je hem oefenen als je dat wilt.

In de trail kan het mij nog voorstellen.
Maar dan kun je ook op internet kijken,daar kun je best veel obstakels en parcoursen vinden, die je eens uit kunt proberen thuis. :)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 21:16

Tuurlijk mag je eerlijk zijn sliding. :D

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:17

@ sliding, mee eens en ik heb mijn paard ook goed voor elkaar! Maar soms is het gewoon leuk om eens een andere proef te rijden. En zoals ik al schreef, dan kan ik vast kijken wat de L2 zoal rijdt...