Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rumpleteaser schreef:Kay_Kim schreef:is dit bij jullie ook het geval? of is de afstamming wel bij opgenomen in het paspoort?
In het paspoort van mijn Quarter (AQHA) staat wel de afstamming. Ben zelf (nog) geen lid, maar de verkoper wel.
Het paspoort staat nog op naam van de verkoper en is uitgegeven via het NQHA.
spatter schreef:kay kim klopt, in Belgie stoppen ze het stamboekpapier in het paspoort maar in Nederland heb je het apart
maakt niks uit, het hoeft niet samen te zitten
in Belgie moet wel het paard ingetekent zijn in het paspoort wat betreft vlekjes enzo, als dat klopt is het goed
maar hij is wel geschetst, enkel zijn afstamming staat niet vermeld. voor het paspoort alleen is hij volledig in orde hoor, heb ik nagevraagd op de BCP. maar daar staat hij dus geregistreerd als een paardachtige waarvan de afstamming niet bekend is... maar zen papier heb ik dus wel appart
flower1975 schreef:Je kan je equipas nog laten omzetten naar een stamboek pasport maar voor dit vragen ze een extra vergoeding voor het nodige extra papierwerk.Want idd nu zit je voor de europese regelgeving met een paardachtige maar geen quarter. Tot op heden erkend de europese regelgeving niet de quarter met officiele aqha papieren.
als ik het paspoort laat veranderen bij de BQHA dus papier en paspoort in 1 , ben ik het papier van de AQHA dan kwijt? of krijg je het dan appart terug?
) maar ik heb het papier toch dus ik kan andere mensen wel 'bewijzen' dat het een quarter is.
en lees het nu pas, de papieren vanuit amerika zijn in orde enkel dat deze niet in het paspoort zitten
maar verder is alles oke